هشتگ "سید محافظانِ پیروزِ وطن سید مقاومت" در لبنان ترند شد

هشتگ
سه شنبه 24 مرداد 1402 - 12:33

چند هشتگ مهم صبح امروز (سه شنبه) در لبنان ترند شد که بیشتر آنها درباره سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان و سید مقاومت بود.

العالم داغهای مجازی

از مهم ترین این هشتگ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد : (#سيد_من_حمي_وانتصر و #وكان_حقا_علينا و #نصر_من_الله و #نصرالله). علاوه بر هشتگ هایی که قبلا در رابطه با مقاومت منتشر شده بود (#الكحالة و #حزب_الله و #كربلاء_طريقنا_إلى_المهدي و #لبيك و #نصر_تموز و #١٤_آب).

سید حسن نصرالله عصر روز دوشنبه، در پاسخ به یاوه گویی های رژیم اسرائیل که هفته گذشته در وب سایت خبری «تایمز اسرائیل» از زبان «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، منتشر شده بود، پاسخی هشدار آمیز داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که « اسرائیل در هر جنگ بعدی با لبنان ، این کشور را به عصر حجر باز خواهد گرداند".

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی دوشنبه شب خود در هفدهمین سالگرد پیروزی جنگ ژوئیه 2006 تاکید کرد: رهبران ارتش اشغالگر متوجه هستند که مقاومت قادر است به تمام اهداف استراتژیک خود در سرزمین های اشغالی دست یابد.

وی با تاکید بر اینکه اگر نبرد تا محور مقاومت گسترش پیدا کند، به اصطلاح «اسرائیل» وجود نخواهد داشت و آنچه دشمن را از تضییع حقوق لبنان و دستبرد به منابع طبیعی باز می دارد، این است که با هر تلاشی با یک واکنش قوی پاسخ خواهد داد که دشمن را پشیمان خواهد کرد و تضمین اصلی حفظ حقوق لبنان و ثروت نفتی آن، حفظ تمام عناصر قدرت و در درجه اول حفظ مقاومت است.

بدون تردید اسرائیل، همانطور که در هفتاد سال گذشته شاهد بودیم، حتی اگر یک لحظه بتواند برای خلاص شدن از شر دشمنان خود تردید نمی کند، بدون اینکه به سازمان ملل، یا قوانین بین المللی یا مسائل انسانی یا اخلاقی توجه کند، اما آنچه امروز این رژیم وحشی تروریستی را از بازگرداندن لبنان به عصر حجر باز می‌دارد، نه سازمان ملل است و نه قوانین بین‌المللی، نه اتحادیه عرب، نه سازمان همکاری اسلامی نه ارتش های عربی، نه ارزش های انسانی، نه اصول اخلاقی، بلکه حضور قدرتی به نام حزب الله در لبنان است ، فرمول بازدارندگی این رژیم خونریز تحت حمایت همه ستمگران است که باعث شد حتی نتواند به چادرهایی که حزب‌الله در خاک لبنان برپا کرده است، نزدیک شود. رژیمی که بدون هشدار یا تهدید قبلی علیه کشورها و ارتش‌های عربی جنگ به راه می انداخت و هزاران کیلومتر را اشغال می کرد، از ترس نیروهای سید حسن نصرالله به سازمان ملل متوسل شد.

رژیم صهیونیستی که از حزب‌الله وحشت دارد، به خوبی می‌داند که هرگونه حمله به لبنان، همانطور که گالانت تهدید کرده بود، به معنای فرار همه صهیونیست‌ها از فلسطین اشغالی است زیرا زمان تجاوزگری «اسرائیل» و انتظار تجاوز شدگان به عدالت سازمان ملل به سرکردگی آمریکا و غرب تمام شده است.

اکنون مهمترین توئیت های مقاومت از زبان رزمندگان مقاومت لبنان درباره هشتگ های مذکور را دنبال می کنیم که به شرح زیر است #سيد_من_حمي_وانتصر و #وكان_حقا_علينا و #نصر_من_الله و #نصرالله)

علی ج غندور در توییتی نوشت: با تو همراه می شویم و هرجا که باشی، قلب ما هم با توست.

علی شعیب نیز برای ابراز خوشحالی از پیروزی مقاومت در اگوست 2006 ویدئویی منتشر کرد که شادی حامیان حزب الله و مقاومت را به تصویر می کشید و آنها در حالی که پرچم های حزب پیروز را حمل می کردند، سوابر بر موتورسیکلت در راهپیمایی شرکت کردند و گفتند: این پیروزی حق ما بود.

«علی شعیب» ویدئویی از رهبر مقاومت درباره رژیم صهیونیستی و ادعای آن برای بازگرداندن لبنان به عصر حجر با این مضمون منتشر کرد. «جناب سید حسن نصرالله! من با دلیل و مدرک به دشمن می‌گویم که اگر با لبنان وارد جنگ شوید، شما نیز به عصر حجر برمی‌گردید».

پربیننده ترین خبرها