سرلشکر سلامی: در نبردی سخت شکست‌های سهمگینی ‌به دشمنان وارد کرده‌ایم

سرلشکر سلامی: در نبردی سخت شکست‌های سهمگینی ‌به دشمنان وارد کرده‌ایم
يکشنبه 29 مرداد 1402 - 12:42

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: فهرستی از همه دشمنی‌های ممکن را دشمنان ظرف ۴۵ سال گذشته علیه ملت ایران اعمال کردند اما ملت ایران به برکت رهبری‌های امام خامنه‌ای در نبردی سخت شکست‌های سهمگینی را به دشمنان وارد کرده‌اند.

العالم - ایران

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در کنگره 3400 شهید استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و ... اظهار داشت: امروز شهدا همانند ستارگان درخشان بر جهان اسلام و ایران اسلامی می‌درخشند.

وی با بیان اینکه اردبیل سرزمینی است که با حماسه‌های بزرگ و با مردمان مومن شناخته می‌شود، افزود: اردبیل سرزمینی است که دارای تاریخ ‌و دارای فرهنگ است. مفتخرم و این حضور را شرف و فضیلتی از جانب خداوند برای خود می‌دانم که امروز در جمع شما مردمان اردبیل هستم.اردبیل سرزمینی است که به زیبایی توسط رهبر معظم انقلاب با مفاخر جاودان و واقعه‌های ماندگار، با حماسه‌های بزرگ و با مردمان مومنش شناخته می‌شود.اردبیل هم دارای تاریخ است و هم دارای فرهنگ است و هم سرچشمه جوشش اعتقاد شیعی است، چشمه‌سار زلال مکتب تشییع از این سرزمین بر صفحات قلب ملت عزیز ایران جاری شده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه اگر ما توسط قدرت‌ها حذف نشده‌ایم و امروز با افتخار از مفا‌خر خود یاد می‌کنیم به برکت خون شهداست، تصریح کرد: شهید یک حققیقت زنده است و زنده‌تر از همه انسان‌ها شهدا هستند.

وی با بیان اینکه حقیقت زندگی شهادت است، ادامه داد: اگر شهادت نباشد زندگی به پایان می‌رسد و عزت از ملت گرفته می‌شود و ذلت جامعه را در بر خواهد گرفت.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سال‌هاست دشمنان می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند، تاکید کرد: دشمنان می‌خواهند بر سرنوشت مسلمانان مسلط شوند و مقدرات ما را تعیین کنند.

وی با بیان اینکه ما می‌خواهیم عدالت برقرار و کرامت انسان‌ها حفظ شود، ادامه داد: ما چیزی غیر از این نمی‌خواهیم و گفته‌ایم پروردگار ما خداست و آنها نمی‌خواهند بپذیرند که پرورگار ما خداست.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمنان با انواع فتنه‌ها، جنگ‌ها و تهدیدات تلاش برای مسخ جوانان و تسخیر دل‌های آنها و تحمیل جنگ‌های خارجی داشتند، اضافه کرد: فهرستی از همه دشمنی‌های ممکن را دشمنان ظرف 45 سال گذشته علیه ملت ایران اعمال کردند اما ملت ایران به برکت رهبری‌های امام خامنه‌ای در نبردی سخت شکست‌های سهمگینی را به دشمنان وارد کرده‌اند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان تمام ذخایر راهبردی خود را علیه ملت ایران به میدان آوردند، خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران را نمی‌شناسند و از حوادث صدر اسلام درس بزرگی‌های آموخته‌اند؛ ملت ایران به صحنه عاشورا نگاه می‌کنند و می‌دانند اگر امام خود را تنها بگذارند دشمن فرزندانش را به ا‌سارت می‌برند.

وی با بیان اینکه دشمنان ملت ایران دیگر نای حرکت و نفس ندارند، ادامه داد: شکست‌های بزرگی به دشمنان تحمیل کرده‌ایم و آنها را به قبرستان هدایت کرده‌ا‌یم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ملت ایران در هیچ نقطه ای متوقف نمی شوند و فاتح قله های بزرگ خواهیم بود، تاکید کرد: دشمن را راحت نخواهیم گذاشت و قطعا ملت ایران در برابر دشمن کوتاه نخواهند آمد و تا فتح آخرین قله‌ها از پای نخواهیم نشست و آرزو داریم در راه آرمان‌های ملت ایران با غلبه بر دشمن به خلیل شهدا بپیوندیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها