بازداشت 12 شهروند فلسطینی در الخلیل توسط نظامیان صهیونیستی

بازداشت 12 شهروند فلسطینی در الخلیل توسط نظامیان صهیونیستی
سه شنبه 31 مرداد 1402 - 09:21

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه 12 شهروند فلسطینی از جمله چند اسیر آزادشده را در استان الخلیل بازداشت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرگزاری فلسطینی (وفا) به نقل از منابع امنیتی و محلی گزارش داد که نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به چند محله در الخلیل، چند اسیر آزادشده به نام های عبد القادر الاطرش، محمود ابو داود، انس امیر رصوص، عرفات القواسمی، اکرم الشنتیر و دو فرزندش صقر و محمد را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیستس همچنین معین الزهور از شهرک بیت کاحل واقع در شمال غرب الخلیل و زید عمار عرعر از شهرک بیت امر در شمال الخلیل و معروف وحید ابو فاره، رامی ابراهیم غنیمات، بهاء خالد غنیمات از شهرک صوریف در شمال غرب الخلیل را بازداشت کردند.

در همین راستا نظامیان صهیونیستی ورودی های الخلیل را بسته و اقدام به ایجاد موانع نظامی در این نقاط کردند.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز از دستگیری عامل عملیات مقاومتی روز گذشته در الخلیل خبر داد

عملیات ضد صهیونیستی شهادت طلبانه در اطراف شهرک صهیونیست نشین کریات اربع در شهر الخلیل روز گذشته انجام شد و به کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن صهیونیستی دیگر منجر شد.

رسانه های صهیونیستی این عملیات را که در منطقه امنیتی اسرائیل و در نزدیکی بزرگ ترین شهرک الخلیل انجام شد؛ را یکی از خطرناک‌ترین عملیات‌های انجام شده از سوی فلسطینی ها توصیف کردند.

اشغالگران همچنین ورودی های شهرک های یطا، بیت کاحل، سعیر، حلحول، دورا، بنی نعیم و بیت امر را بسته و خودروهای شهروندان را متوقف کرده و مورد بازرسی قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها