به‌منظور شرکت در اجلاس سران «بریکس»

رئیسی وارد پرتوریا در آفریقای جنوبی شد

پنج‌شنبه 2 شهريور 1402
12:14
رئیسی وارد پرتوریا در آفریقای جنوبی شد
رئیس‌جمهور به منظور شرکت در پانزدهمین نشست سران «بریکس» که به میزبانی آفریقای جنوبی برگزار می‌شود، وارد پرتوریا شد.

العالم - ایران ـ سیاسی

سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی آقای «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور آفریقای جنوبی و برای شرکت در پانزدهمین نشست سران «بریکس» عازم آفریقای جنوبی شده بود، بامداد پنجشنبه به وقت محلی، وارد شهر پرتوریا شد.

رئیس جمهور در این سفر علاوه بر شرکت و سخنرانی در نشست «بریکس پلاس» که سران ۷۰ کشور جهان به آن دعوت شده‌اند، با شماری از سران کشورهای حاضر نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

0% ...

آخرین اخبار

پزشکیان وارد اسلام‌آباد شد


عراقچی وارد اسلام‌آباد شد


دلیل ترس رژیم صهیونیستی از ناوگان آزادی چیست؟


۵۴ هزار نفر از سفر حج بازماندند


گزارش العالم از روند احیای مجموعه ورزشی آزادی؛ بازسازی تأسیسات ورزشی آسیب‌دیده در پی تجاوز صهیونیستی ـ آمریکایی به ایران


انتشار قطعه موسیقی به یاد رهبر شهید انقلاب؛ «أنت حيّ»...


کاریکاتور |مقاومت مقابل ذلت


۹۳ هزار تُن پسته روانه بازارهای جهانی شد


دیدار و گفت‌وگو قالیباف با سلطان عمان


بقائی: برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای آسیب دیده نداریم