رسانه صهیونیستی: گالانت در تلاش برای وارد کردن ضربه به حماس است

رسانه صهیونیستی: گالانت در تلاش برای وارد کردن ضربه به حماس است
پنج‌شنبه 2 شهريور 1402 - 12:16

یک شبکه صهیونیستی اعلام کرد که «یوآو گالانت» وزیر جنگ اسراییل در تلاش برای وارد کردن ضربه به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، گالانت تلاش می کند تا به حماس که کرانه باختری را پر از سلاح کرده، ضربه وارد کند و تمرکز اصلی بر روی مقر این جنبش در لبنان است که به گمان منابع اسرائیلی، مبارزان مقاومت در کرانه باختری از آنجا رهبری می شوند.

این شبکه بیان کرد که مقامات اسرائیلی به دنبال پیدا کردن راهی برای وارد کردن ضربه به حماس هستند و در صورتی که این اتفاق بیفتد، نگرانی هایی نسبت به واکنش حماس در غزه یا حتی لبنان وجود خواهد داشت.

منبع مذکور اشاره کرد که مسئولان نهادهای امنیتی اسرائیل در جلسه روز گذشته به وزرای کابینه امنیتی اعلام کردند که سیاست ترور رهبران مقاومت اهمیت ویژه ای دارد.

شبکه عبری زبان کان نیز تاکید کرد که کابینه امنیتی نتانیاهو نسبت به تقویت حماس و ارائه تسهیلات بیشتر به آن در غزه هشدار داده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که کابینه امنیتی به نتانیاهو و گالانت اختیار داده تا در مورد هدف قرار دادن رهبران مقاومت تصمیم گیری کنند.

به گزارش ایرنا، شرایط این روزها و ماههای رژیم موقت صهیونیستی به چند دلیل از جمله تصویب ابتدایی لایحه قضایی کابینه نتانیاهو در کنست و گسترش اعتراضات به آن در سرزمین های اشغالی که وارد هفته سی و سوم خود شده، در کنار افزایش چشمگیر مقاومت فلسطین بسیار در هم پیچیده به حدی که برخی از کارشناسان مسایل منطقه، درگیری های داخلی و در ادامه حتی شمارش معکوس فروپاشی این رژیم را پیش بینی کرده اند، از این رو مقامات تل آیو به هر طریق سعی می کنند تا راه نجاتی برای خلاصی از این مشکلات پیدا بکنند، که گزینه ترور مقام های مقاومت از سوی سران رژیم صهیونیستی پروژه جدید آنها می باشد.

پربیننده ترین خبرها