تعرض پلیس رژیم اشغالگر به کارگران فلسطینی در قلقیلیه و اعتراض آنان

سه شنبه 7 شهريور 1402 - 09:37

صدها کارگر فلسطینی صبح امروز (سه شنبه)‌ در اقدامی اعتراضی بخشی از خیابان ۵۵ واقع در داخل اراضی اشغالی و در مجاورت شهرک پزشکی را بستند.

العالم - فلسطین اشغالی

اعتراض کارگران فلسطینی به اقدام رژیم اشغالگر در بازگرداندن اتوبوس هایی بود که کارگران را از محل سکونت شان به محل کارشان در داخل اراضی اشغالی منتقل می کرد.

بر اساس این گزارش، بعد از اقدام کارگران فلسطینی در بستن بخشی از خیابان ۵۵ ، پلیس رژیم اشغالگر نیروهای خود را در پشت ایست بازرسی واقع در شمال شهر قلقیلیه مستقر کرده است.

با افزایش عملیات مقاومت در کرانه باختری، پلیس رژیم اشغالگر به نشانه مجازات جمعی فلسطینی‌ها به اتوبوس های حامل کارگران فلسطینی اجازه نداده است که آنان را به محل کارشان در داخل اراضی اشغالی منتقل کند.

پلیس رژیم اشغالگر در بیانیه خود اعلام کرد که سه راننده را که کارگران فلسطینی را بدون مجوز در ازای مزد به محل کارشان منتقل کرده بودند، مورد بازجویی قرار دادیم، سپس حدود ۲۰۰ نفر از کارگران در شمال کرانه باختری در اعتراض به این اقدام تجمع و به نیروهای پلیس سنگ پرتاب کردند.

در نتیجه نیروهای پلیس اشغالگر اسرائیلی مستقر شدند و تظاهرکنندگان را متفرق کردند که در نتیجه آن یک پلیس دچار جراحت سطحی شد.

پربیننده ترین خبرها