حماس: انفجار در مسیر صهیونیست‌ها، پیامی کوبنده بود

حماس: انفجار در مسیر صهیونیست‌ها، پیامی کوبنده بود
پنج‌شنبه 9 شهريور 1402 - 01:32

سخنگوی حماس گفت که انفجار بمب در مسیر نظامیان صهیونیست، پیامی کوبنده به کابینه افراطی اشغالگران بود مبنی بر اینکه در هیچ وجب از سرزمین فلسطین امنیت ندارند.

العالم-فلسطین اشغالی

در پی انفجار بمب رزمندگان فلسطینی در مسیر نظامیان رژیم موقت صهیونیستی در شرق نابلس که منجر به جراحت حداقل ۳ صهیونیست تروریست شد، گروه‌های مقاومت بیانیه‌ای صادر کردند.

«گردان نابلس» زیر مجموعه «سرایا القدس» (شاخه نظامی جنبش مقاومت جهاد اسلامی) بامداد پنجشنبه طی بیانیه‌ای گفت: «مجاهدان ما توانستند با منفجر کردن دستگاه انفجار، کمین مفصلی را برای نیروی پیاده اشغالگران در مجاورت مقبره یوسف انجام دهند».

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، در گردان نابلس توضیح داد که رزمندگان مقاومت در ادامه بعد از این انفجار، با شلیک و تیراندازی گسترده به سمت نظامیان رژیم اشغالگر، تلفات شامل کشته و زخمی به آنها تحمیل کنند.

به گزارش فارس در این بیانیه آمده است: «در پی انفجار بمب توسط نیروهای یگان ویژه ما، افراد داخل خودروی نظامی صهیونیستی کشته و زخمی شدند. مجاهدان ما در ادامه با نیروهای اشغالگر در حوالی این خودرو درگیر شده که باعث تلفات مستقیم در میان صفوف اشغالگران شد».

«محمد حماده» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» نیز گفت: «انفجار این بمب، پیامی کوبنده به کابینه افراطی اشغالگران بود مبنی بر اینکه در هیچ وجب از سرزمین ما امنیت ندارید و چاره‌ای جز ترک آن را نخواهید داشت».

سخنگوی حماس با بیان اینکه تهدیدهای توخالی رژیم کودک‌کُش صهیونیستی مقاومت را نمی‌ترسانند، تصریح کرد: «بلکه ما را برای اقدام بیشتر تشویق می‌کند. کابینه دشمن پس از منفجر شدن بمب در نابلس باید با دقت به فریاد سربازانش گوش فرا دهد».

حماده همچنین افزود: «زیرا اگر دشمن به فکر حمله به شهرها و روستاها و ایجاد رعب و وحشت در مردم صلح‌طلب ما باشد، این انفجارها به اتفاقی عادی تبدیل خواهد شد و مقاومت به کار خود ادامه می‌دهد و شما را غافلگیر می‌کند تا پیروزی حاصل شود».

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها