سیلی مقاومت کرانه باختری به سران رژیم اشغالگر

سیلی مقاومت کرانه باختری به سران رژیم اشغالگر
جمعه 10 شهريور 1402 - 19:14

سلسله عملیات رزمندگان مقاومت فلسطین در کرانه باختری از جمله عملیات زیرگیری با خودرو و انفجار در صفوف نیروهای اشغالگر که منجر به هلاکت یک سرباز و زخمی شدن 10 نفر دیگر شده،  رهبران اشغالگران را دستپاچه کرده است.

العالم - نظرکده

فارس احمد، پژوهشگر سیاسی گفت: زمانی که یکی از مهمترین تندروهای رژیم صهیونیستی از دشواری این عملیات برای اشغالگران سخن می‌گوید، نشان دهنده این است که مقاومت فلسطین و عموم مردم فلسطین در سطح امنیتی اشغالگران به یک دغدغه تبدیل شده و شاید چند روز آینده شاهد تحولاتی باشیم.

وی افزود: اسموتریچ به مرحله ناامیدی کشنده رسیده و می گویند نمی توانند در یک منطقه جغرافیایی در کنار فلسطینی‌ها بمانند و از حضور فلسطینی ها هراس دارد.

وی درباره اینکه عامل عملیات زیرگیری با خودرو دارای مجوز فعالیت در منطقه اشغالی 48 و ساکن کرانه باختری بود، خاطرنشان کرد: این امر نشان دهنده ضعف سیستم امنیتی رژیم اشغالگر است علاوه بر اینکه مردم فلسطین امروز همگی بخشی از بدنه مقاومت هستند.

محمود خلف، رهبر جبهه دموکراتیک آزادی فلسطین نیز به نوبه خود درباره سردرگمی رسانه های عبری مبنی بر وقوع 4 عملیات برای اولین بار پس از انتفاضه دوم، که منجر به زخمی شدن و کشته شدن اسرائیلی ها شده است، گفت: عملیات قهرمانانه به معنای قیام مردم فلسطین در برابر اشغالگری و رد حضور آنان در خاک فلسطین است.

خلف افزود: عملیات قهرمانانه از چاقو زدن گرفته تا پرتاب سنگ و زیر گرفتن و انفجار در قدس، رام الله، الخلیل و نابلس، این همه تنوع عملیات های مقاومتی مردم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر، بی نظیراست و بیانگر این است که مردم فلسطین و جوانان انقلابی لحظه‌ای از نبرد تا اخراج کامل اشغالگران نخواهند ایستاد.

رهبر جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین خاطرنشان کرد: موضوع تامین امنیت و برنامه کابینه راست افراطی که اسموتریچ، بن گویر، سایر افراط گرایان و نتانیاهو تبلیغ کردند، هیچ یک نتیجه‌ای نداشته است بلکه امور در سرزمین های اشغالی برعکس انتظار آنها پیش رفته است به گونه ای که اسموتریچ اعتراف کرده است: "هر روزکشته های اسرائیلی دفن می کنیم و هر روز شاهد افزایش تنش هستیم به گونه ای که [این رژیم] نتوانسته است به وعده های خود عمل کند و دچار سردرگمی شده است"

پربیننده ترین خبرها