فعالیت جوانان فلسطینی به زبان انگلیسی برای مقابله با دروغ‌پردازی رژیم صهیونیستی

سه شنبه 14 شهريور 1402 - 22:54

گروهی از جوانان فلسطینی اقدام به تولید محتوای رسانه‌ای به زبان انگلیسی از نوار غزه در راستای انعکاس واقعیت حاکم بر فلسطین و اراضی اشغالی کردند.

العالم – فلسطین اشغالی

در برابر سلطه رژیم صهیونیستی بر رسانه‌‌های جهانی و تلاش این رژیم برای وارونه جلوه دادن واقعیت در فلسطین، فلسطینی‌ها می بایست به زبان های مختلف این دروغ پردازی و همچنین جنایات صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی را افشا کنند.

وفاء العدینی مسئول گروه 16 اکتبر به خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: هدف از تشکیل این گروه مقابله با وارونه نشان دادن واقعیت حاکم بر سرزمین‌های اشغالی است؛ اشغالگران تلاش می‌کنند ما فلسطینی‌ها را تروریست و انسان‌هایی نشان دهند که لیاقت زندگی را نداریم و ما با نگاه مبارزه می کنیم.

نام این گروه (16 اکتبر) یادآور تاریخ انتشار گزارش هیئت حقیقت یاب سازمان ملل دربارهٔ مناقشه غزه است که در آن رژیم صهیونیستی به ارتکاب جنایت جنگی علیه مردم غزه در جنگ سال 2009 محکوم شد.

این گروه به دنبال آن است تا با توجه به فعالیت‌های فرهنگی درون فلسطین، جهان را به واقعیت جنایات و دروغ پردازی های صهیونیستی آشنا کند.

سجود شنیوره یکی از اعضای این گروه به خبرنگار العالم گفت: هدف ما ایجاد کمپین در شبکه های اجتماعی جهت رساندن پیام آرمان فلسطین و واقعیت آن به مردم جهان و آزادگان جهان است.

این تیم در زمینه تولید برنامه‌هایی درباره زندگی روزمره در فلسطین به زبان انگلیسی فعالیت می نماید مانند صنایع محلی و آثار باستانی در نوار غزه و واقعیت زندگی در فلسطین و همزمان از رسانه های فلسطینی می خواهد اخبار فلسطین را به زبان های مختلف منتشر کنند تا دروغ پردازی صهیونیستی در رسانه های بین المللی را افشا کند.

پربیننده ترین خبرها