نماینده کنگره: جنگ طلبان آمریکایی به دنبال اعزام نیرو به اوکراین و جنگ با روسیه هستند

نماینده کنگره: جنگ طلبان آمریکایی به دنبال اعزام نیرو به اوکراین و جنگ با روسیه هستند
چهارشنبه 15 شهريور 1402 - 08:48

مارجوری تیلورگرین عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان کنگره از ایالت جورجیا گفت که مقامات ایالات متحده ممکن است تصمیم به اعزام نیرو به خاک اوکراین و آغاز جنگ علیه روسیه بگیرند.

العالم - آمریکا

به گزارش خبرگزاری تاس ، گرین روز سه شنبه در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) نوشت: "بزرگترین نگرانی من جنگ جهانی ۳ است. جنگ طلبان به اندازه کافی دیوانه هستند که می توانند نیروهای آمریکایی را به اوکراین ببرند تا علیه روسیه بجنگند.

" این قانونگذار تاکید کرد: زمان میانجیگری برای حل و فصل مسالمت آمیز فرا رسیده است، به همین دلیل من به هزنیه حتی یک سنت برای اوکراین رای نمی دهم.

تیلورگرین همچنین یک قطعه ضبط شده از سخنرانی خود را منتشر و تاکید کرد: "بیشتر از همه، من می ترسم که آنها در اوکراین به سطح بعدی برسند، آنها نیروها را اعزام کنند.

این عضو جمهوریخواه کنگره ابراز اطمینان کرد که این امر منجر به جنگ بین ایالات متحده و روسیه خواهد شد.

او افزود: "این من را بیش از همه نگران می کند. و فکر می کنم دموکرات ها، وزارت امور خارجه و دولت [رئیس جمهور جو بایدن] می توانند در این مسیر حرکت کنند، زیرا در اوکراین عقب نشینی نمی کند."

به گزارش ایرنا، تیلورگرین به طور مداوم با مسیر فعلی سیاست ایالات متحده در قبال اوکراین مخالفت کرده است. او بارها از دولت بایدن به دلیل اختصاص بودجه هنگفت به کی یف و در عین حال نادیده گرفتن نیازهای آمریکایی ها انتقاد و خواستار کاهش حمایت از اوکراین شد.

پربیننده ترین خبرها