شیطنت رسانه ای پادشاهی عربستان سعودی علیه فوتبال ایران

شیطنت رسانه ای پادشاهی عربستان سعودی علیه فوتبال ایران
شنبه 18 شهريور 1402 - 22:23

صفحه فارسی «اعلی حضرت» پادشاهی عربستان سعودی صحنه ای از تخریب سکوهای ورزشگاه آزادی را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) گذاشته و تیتر زده که بازی تیم های باشگاهی این کشور در آزادی برگزار خواهد شد.

العالم ـ عربستان سعودی

در صفحه رسمی این پادشاهی که در پولداری همانند رژیم های پادشاهی منسوخ شده برخی کشورها و یا سلسله های پادشاهی متمول کنونی وجه اشتراک دارد، اینگونه آمده است: رسمی شد بازی «پرسپولیس و النصر» و بازی «نساجی و الهلال» در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

البته متن معقول فوق در صفحه اجتماعی این پادشاهی متمول سعودی با برچسب معنادار از عکسی از سکوهای تخریب شده آزادی همراه شده است.

این درحالی است که عکس مورد نظر، مربوط به سکوهای جایگاه غربی ورزشگاه در حین بازسازی است. درهمین زمینه مهیار عسگری، رییس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مرداد ماه امسال با اعلام این‌که ۱۶ تا ۱۷ ماه برای بازسازی کامل ورزشگاه آزادی به زمان نیاز دارند، گفته بود: تا اواخر شهریور ورزشگاه آزادی چهره زیبایی پیدا خواهد کرد.

شاید ورزشگاه آزادی به لحاظ فعالیت های عمرانی نتواند برای این بازی ها به طور کامل مهیا شود، ولی به یقین چهره ورزشگاه آن طور که این رسانه سعودی بازتاب داده ویران و تخریب شده نخواهد بود.

پربیننده ترین خبرها