پیام های رزمایش الرکن الشدید 4 در غزه/ رونمایی از سلاح جدید مقاومت

سه شنبه 21 شهريور 1402 - 15:26

شاخه نظامی گروه های مقاومت فلسطین در غزه، همزمان با هجدهمین سالگرد اخراج رژیم صهیونیستی از غزه و به منظور بالا بردن سطح آمادگی خود، رزمایش نظامی سالانه موسوم به "الرکن الشدید 4 " را آغاز کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم از غزه گزارش داد رزمایش سالانه الرکن الشدید 4، با هدف سنجش سطح آمادگی رزمندگان مقاومت در یکی از مواضع خود در جنوب غزه و به طور مشخص در خانیونس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار العالم، در این رزمایش، سلاح جدیدی به کار گرفته شده است اما به دلایل امنیتی، نامی از آن در اطلاعیه های رسمی برده نشده است.

وی تصریح کرد که این رزمایش به منظور سنجش سطح آمادگی رزمندگان مقاومت در برابر هر گونه تجاوز دشمن به زمین و دریا، در بخش های مختلف برگزار شد. در این رزمایش همچنین چند فروند موشک به سمت دریای غزه شلیک شد.

خبرنگار العالم در گزارش خود خاطرنشان کرد که این رزمایش حامل پیام های متعددی از جمله اطمینان بخشی به ملت فلسطین است تا به آنها نشان دهد که مقاومت فلسطین یکپارچه در برابر هر گونه تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه ایستاده است. همچنین حامل پیامی است برای رژیم های سازش کار که برای سازش با رژیم اشغالگر گوی سبقت را از یکدیگر ربوده اند.

مسئول نظامی اتاق مشترک گروه های مقاومت فلسطین هم گفت: رزمایش الرکن الشدید 4، ادامه سلسله رزمایش های الرکن الشدید است که گروه های مقاومت هر سال آن را در زمین و دریا اجرا می کنند.

وی به خبرگزاری فلسطین الیوم گفت که این رزمایش، همزمان با هچدهمین سالگرد عقب نشینی رژیم صهیونیستی از غزه و به منظور ارتقای سطح آمادگی همه گروه های مقاومت در برابر تهدیدهای رژیم صهیونیستی برگزار می شود.

این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد که در این رزمایش سناریوهای حمله به شهرک های صهیونیست نشین و حملات غافلگیرانه و نفوذ به پشت جبهه دشمن و به اسارت گرفتن نظامیان رژیم اشغالگر و شلیک موشک به سمت اهداف فرضی در دریا، شبیه سازی شده است.

پربیننده ترین خبرها