بررسی ناگفته‌های اجتماعی - سیاسی با ساختاری متفاوت در «العالم الموازی»

بررسی ناگفته‌های اجتماعی - سیاسی با ساختاری متفاوت در «العالم الموازی»
سه شنبه 21 شهريور 1402 - 18:45

برنامه جدید "العالم الموازی"، با محوریت ناگفته‌های اجتماعی - سیاسی و با ساختاری نوین حوالی ساعت 21 روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

العالم - ایران

به گزارش روز سه شنبه العالم، برنامه جدید "العالم الموازی" با ساختاری متفاوت به بیان پشت پرده رویدادهای ایران و منطقه و عملیات رسانه‌ای در چهارچوب جنگ ترکیبی می پردازد.

این برنامه که پخش آن از یکشنبه نوزدهم شهریورماه آغاز شده، در مدت زمان ده دقیقه، نگاهی تحلیلی به حوادث کشور و جهان عرب دارد.

چگونگی اجرای سیاست ها در عرصه بین الملل،‌ ریشه یابی پدیده های جهانی و شناخت تصمیم سازان حوزه جنگ ترکیبی از اهم محورهای مورد بحث در این برنامه است.

جنگ ترکیبی پدیده ای است که به موازات مناقشات و اقدامات خصمانه، وجود راهبرد فرهنگی و اجتماعی و تحت تاثیر قراردان افکار عمومی، از ویژگی های آن است. ایران و برخی کشورهای منطقه نیز در سال های اخیر با شاخه های مختلف جنگ ترکیبی از جمله در حوزه های اقتصادی، رسانه ای و جنگ در فضای مجازی روبرو بوده اند که شناخت هرچه بیشتر این پدیده ها می تواند در ایجاد بازدارندگی موثر باشد.

بخش اول این برنامه در چهار قسمت باقی مانده که به موضوع ایران اختصاص دارد، روزهای جمعه هفته جاری و یکشنبه، سه شنبه و جمعه هفته آینده ساعت 21 بوقت تهران برروی آنتن می رود.

«علی خلیلی»، مجری فلسطینی اجرای برنامه "العالم الموازی" را برعهده دارد و «علا دهنی»، نویسندگی آن را در کنار گروه تحقیقات برنامه انجام می‌دهد. تهیه کنندگی و کارگردانی این برنامه نیز توسط «محمدمعین مقامی» انجام می شود.

1

2

پربیننده ترین خبرها