تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی فلسطینیان در نوار غزه؛ شهادت 5 فلسطینی و زخمی شدن 19 نفر دیگر

چهارشنبه 22 شهريور 1402 - 20:39

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی فلسطینیان ساکن نوار غزه که در نوار مرزی شرق این باریکه با اراضی اشغالی در حال تظاهرات بودند تیراندازی کردند و دست‌کم ۵ نفر شهید و ۱۹ نفر را زخمی کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از فلسطین آنلاین، فلسطینیان ساکن نوار غزه که به مناسبت سالگرد اخراج اشغالگران صهیونیست از نوار غزه و سالگرد امضای توافقنامه اسلو، در منطقه ملکه واقع در شرق این باریکه و در نوار مرزی میان غزه و اراضی اشغالی دست به تظاهرات زده بودند هدف تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند. علاوه بر این نظامیان صهیونیست به سوی فلسطینیان گلوله گاز اشک‌آور نیز پرتاب کردند.

همچنین منابع فلسطینی اعلام کردند که یک شیء انفجاری در میان تظاهرات‌کنندگان در منطقه ملکه واقع در شرق غزه منفجر شده است.

در نتیجه تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، پرتاب گلوله گاز اشک‌آور به سوی تظاهرات‌کنندگان فلسطینی و انفجار شیء انفجاری در میان فلسطینیان، دست‌کم ۵ نفر شهید و ۱۹ تن دیگر نیز زخمی شدند.

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که این ۱۹ شهروند فلسطینی جهت درمان و مداوای جراحات وارده بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به مجتمع پزشکی شفا منتقل شده‌اند.

در میان فلسطینیانی که در این رخداد زخمی شده‌اند نام اسماعیل ابوعمر، خبرنگار رادیو الاقصی نیز به چشم می‌خورد که بر اثر برخورد گلوله گاز اشک‌آور به سینه‌اش زخمی شده است.

پربیننده ترین خبرها