انفجار قوی در مرکز تل آویو

جمعه 24 شهريور 1402 - 14:19

منابع صهیونیستی از انفجار بمب در یکی از پارک‌های شهر تل آویو خبر دادند که تلفاتی در پی نداشت.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع خبری صهیونیستی پیش از ظهر امروز (جمعه) از انفجار بمب در پارک «یارکون» در مرکز تل‌آویو خبر دادند.

به نوشته وبگاه فلسطین الیوم، در این انفجار فردی کشته یا زخمی نشده است و نهادهای امنیتی صهیونیستی در حال بررسی این اتفاق هستند.

وبگاه آی ۲۴ نیوز هم نوشت که حوالی ساعت ۰۶:۴۰ دقیقه در تل آویو در منطقه پارک یارکون یک بمب منفجر شد. تلفات جانی گزارش نشده است و پلیس اعلام کرد که شرایط این حادثه در دست بررسی است. به نوشته این وب‌سایت صهیونیستی این احتمال قوی وجود دارد که فردی خواسته تا به دور از چشم بقیه از شر این بمب خلاص شود و آن را در کنار درختی در پارک منفجر کرده است.

وبسایت عبری‌زبان وای نت نیز نوشت: «گزارش های متعددی از یک انفجار بسیار قوی دریافت شده است، ماتان هورویتز (۴۲ ساله) به خبرنگار ما گفت: من با یکی از بچه‌ها در بالکن در حال نوشیدن قهوه بودم که ناگهان صدای انفجار شدیدی شنیدم و مطمئن بودم که این یک حمله یا ترور است».

شبکه الهدهد نیز گزارش داد که نهادهای امنیتی صهیونیستی این انفجار را کار نیروهای مقاومت می‌دانند. به گزارش این شبکه نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی نیز پس از دریافت گزارش‌هایی از احتمال وقوع عملیات نیروهای مقاومت در آستانه سال نوی یهودی، به حالت آماده‌باش کامل در آمده اند.

دامنه عملیات‌های مسلحانه فلسطینی‌ها تمامی کرانه باختری را فرا گرفته و به تل آویو نیز رسیده است؛ به طوریکه در آخرین مورد در ۱۴ مرداد، در یک عملیات مسلحانه در تل آویو، یک پلیس صهیونیست به هلاکت رسیده و سه صهیونیست دیگر زخمی شدند.

پربیننده ترین خبرها