برای دفاع از یمن؛

الحوثی: با تولید انواع تسلیحات به فناوری نظامی دست یافتیم

الحوثی: با تولید انواع تسلیحات به فناوری نظامی دست یافتیم
پنج‌شنبه 30 شهريور 1402 - 16:50

رهبر انصارالله یمن با بیان این که مردم ما مشتاق صلح و مشارکت در انقلاب خود بودند، گفت: مردم با دشمن متجاوز مقابله و در این راه جانفشانی کردند و با ساختن سلاح های نظامی توانستیم صاحب فناوری موشکی برای ایجاد بازدارندگی شویم.

العالم ـ یمن

سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن طی سخنانی به مناسبت نهمین سالگرد انقلاب 21 سپتامبر این کشور، خاطرنشان کرد، یمن پیش از انقلاب 21 سپتامبر شاهد نا امنی و تزلزل امنیت بود. همچنین دچار فروپاشی روابط اجتماعی و وضعیت اقتصادی در کشور بودیم.

گفتنی است که امروز (پنجشنبه) صنعا، پایتخت یمن، به مناسبت نهمین سالگرد انقلاب، شاهد برگزاری بزرگترین رژه نظامی از زمان پیروزی انقلاب 21 سپتامبر 2014، در میدان السبعین و رونمایی از سلاح های استراتژیک جدید بود.
رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد، نیروهای شیطان به توطئه های خود علیه مردم ما ادامه دادند، سپس به طرح دیگری برای دخالت قدرت های منطقه ای به رهبری عربستان سعودی و امارات تحت نظارت آمریکا روی آوردند.

رهبر انصارالله در بخشی از سخنانش با اشاره به اوضاع یمن پیش از انقلاب این کشور، افزود: بسیار جای تأسف داشت که آمریکایی‌ها از سران و مقامات نظام سابق برای پیشبرد سیاست‌های ویران‌کننده‌‌شان استفاده می‌کردند. آن‌ها می‌خواستند یمنی‌ها خودشان با دستان خودشان میهن شان را ویران کنند.

وی با بیان این که مردم ما مشتاق صلح و مشارکت در انقلاب خود بودند، گفت: مردم یمن با دشمن متجاوز مقابله و در این راه فداکاری و جانفشانی کردند.

الحوثی افزود: مردم آرام ننشستند و آزادگان یمن به ساختن سلاح های نظامی و ایجاد توازن و بازدارندگی روی آوردند تا در عمق خاک متجاوزان تأسیسات حساس آن‌ها را بزنند، بنابراین کشور ما صاحب فناوری موشکی شد و قدرت موشکی روزافزون خود را با انواع موشک‌ها و با بُردهای مختلف ایجاد کرد.

وی گفت: وزارت نیروی هوایی نیز پرنده هایی با بردهای مختلف ساخت و نیروی دریایی شجاع ما هم به ساخت انواع مختلفی از سلاح های دریایی دست یافت و در حوزه دفاع هوایی نیز همین قضیه رخ داد.

رهبر انصارالله یمن خاطرنشان کرد، در سطح امنیتی نیز ما موفق شدیم با توطئه های دشمن برای انجام ترور و عملیات تروریستی مشابه آنچه در عراق اتفاق افتاد، مقابله کنیم و در این زمینه شاهد موفقیت چشمگیری در بازسازی سرویس های امنیتی بودیم.

وی گفت: یکی از اولویت های ما مقابله با تهاجم دشمنان بود، از اولویت دیگر اصلاح وضعیت نهادهای دولتی به عنوان هدف اساسی انقلاب و مطالبات مردمی بود که از آن غافل نخواهیم شد.

الحوثی خاطرنشان کرد، وسعت تهاجم، محاصره اقتصادی و توطئه های خصمانه علیه ملت یمن، دلیل اصلی توقف پرداخت حقوق کارمندان است که تلاش برای ایجاد تغییر اساسی در وضعیت کنونی، امید را به مردم باز خواهد گرداند.

پربیننده ترین خبرها