شیخ نعیم قاسم: ایران نوک پیکان محور مقاومت است/ عادی سازی روابط با تل‌آویو خیانت است

شیخ نعیم قاسم: ایران نوک پیکان محور مقاومت است/ عادی سازی روابط با تل‌آویو خیانت است
شنبه 1 مهر 1402 - 12:45

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر مقاومت مسلحانه تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران امروز نوک پیکان محور مقاومت است و سلاح تنها بازدارنده در برابر دشمن صهیونیستی است.

العالم - لبنان

به گزارش پایگاه العهد، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در اظهاراتی گفت که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از هر طرفی خواه عربی باشد یا غیرعربی خیانت است زیرا این امر گواهی تاییدی برای رفتارهای جنایتکارانه دشمن است.

وی در اظهاراتی به مناسبت سالروز کشتار صبرا و شتیلا تاکید کرد که راه حل مساله فلسطین مقاومت نظامی و غیرنظامی است.

شیخ نعیم قاسم از تمام طرف‌های مقاومت در فلسطین و منطقه خواست که در این زمینه با همدیگر همکاری داشته باشند زیرا این راه حل فواید و نتایج خود را اثبات کرده است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه کشتار صبرا و شتیلا نشان‌دهنده رویکرد جنایتکارانه رژیم صهیونیستی است، گفت: آزادی سرزمین و محافظت از آن تنها با سلاح محقق می‌شود و سلاح تنها بازدارنده در برابر دشمن صهیونیستی است، بنابراین سلاح باید در دستمان بماند و قدرت خود را افزایش دهیم.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران امروز نوک پیکان محور مقاومت است و اراده فلسطینی‌ها برای مبارزه و رهایی همان مبنای حمایت ایران از فلسطین و فلسطینی ها است و تنها سلاح و مقاومت است که سرزمین را آزاد می کند.

وی در پاسخ به خواسته برخی طرف‌ها مبنی بر خلع سلاح مقاومت در لبنان گفت: این ها خواهان از بین بردن مقاومت و تضعیف لبنان در مقابل دشمن هستند و این امر در راستای خدمت به پروژه صهیونیستی است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اخیرا نیز در اظهاراتی گفت که برخی طرف‌ها در لبنان به مقاومت و سلاح آن هجمه می‌آورند تا ضعف خود در انتخاب رئیس جمهور لبنان را بپوشانند.

وی تاکید کرده بود که امروز تنها راه مثبت و موجود برای انتخاب رئیس جمهور، گفت‌ وگو است.

معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرده بود: بدانید که زمان دخالت صهیونیست‌ها در زندگی مردم لبنان بدون مقابله با آن‌ها به پایان رسیده و به برکت مقاومت، لبنان آزاد شد و ترسیم مرزهای دریایی نیز انجام شده و نفت و گاز خود را پس خواهیم گرفت، به برکت مقاومت تکفیری‌ها نیز بیرون رانده شدند و توازن بازدارندگی با رژیم صهیونیستی ایجاد کردیم.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها