رهبران مقاومت فلسطین در لبنان با یکدیگر دیدار کردند

رهبران مقاومت فلسطین در لبنان با یکدیگر دیدار کردند
يکشنبه 2 مهر 1402 - 17:47

منابع فلسطینی از دیدار رهبران حماس، جهاد اسلامی و جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیروت دادند.

العالم - لبنان

به گزارش رسانه های فلسطینی، در دیدار رهبران جنبش‌های حماس، جهاد اسلامی و جبهه خلق برای آزادی فلسطین در بیروت، زیاد النخاله دبیرکل جهاد اسلامی، صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی حماس، جمیل مزهر معاون دبیرکل جبهه خلق، علی ابو شاهین عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی و حسام بدران عضو دفتر سیاسی حماس حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، در این دیدار در مورد تحولات جاری در فلسطین، راه‌های مقابله با جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه تهدیدات این رژیم به ترور رهبران مقاومت، ادامه تعرضات به مسجد الاقصی، تلاش رژیم اشغالگر برای الحاق اراضی فلسطینی و توسعه شهرک‌سازی و تجاوزات علیه شهر قدس گفتگو شد.

رهبران این سه گروه فلسطینی ضمن تمجید از دلاورمردان مقاومت در کرانه باختری، بر اهمیت تشدید مقاومت جامع و فراگیر و در راس آن مقاومت مسلحانه و ادامه هماهنگی بین گروه‌های مقاومت و وحدت در میدان نبرد با دشمن صهیونیستی تاکید کردند.

حاضرین در این دیدار همچنین دعوت صهیونیست‌ها برای تعرض به مسجد الاقصی به اعلان جنگ علیه ملت فلسطین دانسته و خواستار مقابله با آن شدند.

رهبران این گروه‌ها ادامه بازداشت‌های سیاسی در کرانه باختری و تحت فشار قرار دادن مبارزان مقاومت و تلاش برخی کشورها برای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کردند.

اوضاع جاری در اردوگاه عین الحلوه و درگیری‌های اخیر در این اردوگاه از دیگر محورهای گفتگوهای رهبران مقاومت بود.

پربیننده ترین خبرها