در جشن بزرگ میلاد نبوی در صنعا؛

رهبر انصارالله یمن: هر نوع عادی‌سازی رابطه با صهیونیست‌ها را محکوم می کنیم

رهبر انصارالله یمن: هر نوع عادی‌سازی رابطه با صهیونیست‌ها را محکوم می کنیم
چهارشنبه 5 مهر 1402 - 17:17

رهبر انصار الله یمن در سخنانی به مناسبت سالروز ولادت رسول اکرم(ص) حضور میلیونی یمنی ها در مراسم گرامیداشت سالروز میلاد نبوی در صنعا را نشاندهنده ایمان و محبت آنها دانست.

العالم ـ یمن

عبدالملک بدرالدین حوثی گفت: در زمانی که جهان غرق در جهل و گمراهی بود، میلاد پیامبر (ص) سرآغاز خیر و نجات بشریت بود.

وی افزود: آمریکا و صهیونیست‌ها جنگی علیه فطرت انسانی به‌راه انداخته و جنایت همجنس‌گرایی را ترویج می کنند. هجوم پلید لابی صهیونیستی و مزدورانش به سطحی خطرناک از توهین به کرامت انسانی و گسترش فساد در زمین رسیده است.

رهبر انصارالله ادامه داد: ترویج همجنس‌گرایی از سوی سازمان ملل متحد، آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت‌های اروپایی، تلاشی برای ازهم پاشیدن جامعه بشری و تهی کردن انسان از کرامت انسانی‌اش است که هدف از آن سیطره بر بشریت است.

الحوثی خاطرنشان کرد: مردم یمن به خاطر توطئه‌های خارجی و داخلی ده‌ها سال است که با ظلم، محرومیت و نبود پروژه تمدنی مواجهند.

وی افزود: بر تمسک به همیاری ملی و وحدت مردم یمن تاکید می کنیم و هرگز سلطه ‌طلبی و استبداد را نمی‌پذیریم.

رهبر انصارالله گفت: متجاوزان را نصیحت می کنیم که به تجاوز، محاصره یمن، جنگ و اشغالگری پایان داده و منابع طبیعی یمن را رها کنند.

الحوثی تصریح کرد: هر نوع عادی‌سازی رابطه با صهیونیست‌ها را محکوم می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمن، جلوگیری از پیشرفت یمن بر اساس هویت ایمانی، استقلال و آزادی است تا یمن همواره تحت قیمومیت بیگانگان باشد. اولین قدم، تشکیل دولت و انتخاب اشخاص بالیاقت برای تحقق شراکت ملی است. دشمنان برای از هم پاشیدن بافت اجتماعی یمن با شعارهای نژادپرستانه، مذهبی، منطقه ای و سیاسی می کوشند تا کشور را تجزیه کنند.

رهبر انصارالله گفت: اصرار ائتلاف متجاوز به ادامه دادن به اشغال یمن عواقب خطرناکی برایش خواهد داشت؛ زیرا مردم ما از مولفه های قدرت برخوردارند.

الحوثی گفت: مردم یمن به قرآن کریم ایمان دارند و آن را بالاتر از همه چیز می دانند به این دلیل که قرآن کریم پایه هر نوع تغییر ریشه ای است. عدول از انجام وظیفه و رویگردانی از قرآن و پیامبران الهی عواقب مصیبت بار و نتایج وخیمی دارد و باعث برانگیخته شدن خشم خداوند خواهد شد.

وی افزود: از امت اسلامی می‌خواهم به خدا، کتاب و رسولش بازگردند که اصلاح امت با آن امکان‌پذیر می باشد. مسلمانان می بایست نقشی ویژه در روند اصلاح امت ایفا نمایند و با بهره‌گیری از نور خدا و اقتدا به رسولش در برابر نیروهای شر و طاغوت و کشورهای استکباری بایستند.

رهبر انصارالله یمن در پایان گفت: به مسیر ایجاد تغییرات ریشه‌ای در راستای خدمت به مردم ادامه خواهیم داد.

پربیننده ترین خبرها