دیدار «خلیفه حفتر» با پوتین در کرملین

دیدار «خلیفه حفتر» با پوتین در کرملین
جمعه 7 مهر 1402 - 14:16

کاخ کرملین اعلام کرد که فرمانده کل نیروهای مسلح لیبی در سومین روز سفرش به مسکو، با رئیس‌جمهور روسیه دیدار و درباره وضعیت این کشور و تحولات منطقه با وی گفت‌وگو کرده است.

العالم - اروپا

«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از دیدار «خلیفه حفتر» فرمانده کل نیروهای مسلح لیبی با «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور این کشور در کرملین خبر داد.

طبق گزارش پایگاه خبری روسیاالیوم، پسکوف روز گذشته، پنجشنبه (۲۸سپتامبر) در جمع خبرنگاران گفت: در واقع امروز، این نشست در کرملین برگزار شد و در جریان آن درباره وضعیت لیبی و به طور کلی تحولات منطقه بررسی شد.

دفتر رسانه‌ای فرماندهی کل نیروهای مسلح لیبی با انتشار بیانیه‌ای کوتاه در فیس‌بوک، اعلام کرد: خلیفه حفتر، فرمانده کل نیروهای مسلح لیبی با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و «سرگئی شویگو» وزیر دفاع این کشور در مسکو دیدار کرده است.

در حالی که دفتر فرماندهی کل نیروهای مسلح جزئیات بیشتری از اداف و گفت‌وگوهای حفتر در مسکو منتشر نکرد، این دیدارها در سومین روز از سفر او به روسیه که از روز سه‌شنبه آغاز شده بود، صورت گرفت.

خلیفه حفتر پیش از این دو دیدار مهم، به دعوت «راوی عین الدین»، رئیس شورای فتوای روسیه، از مسجد جامع مسکو بازدید داشت؛ این خبر تایید دفتر اطلاع رسانی فرماندهی کل نیروهای مسلح لیبی هم رسیده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها