یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی به بهانه اعیاد یهودی

یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی به بهانه اعیاد یهودی
سه شنبه 11 مهر 1402 - 22:35

شهرک‌نشینان صهیونیست برای چهارمین روز متوالی به بهانه اعیاد یهودی، تحت حمایت نظامیان صهیونیست، به مسجد الاقصی یورش بردند.

العالم - فلسطين اشغالی

منابع فلسطینی از یورش 820 صهیونیست به مسجد الاقصی در چهارمین روز از "عید عرش" خبر دادند.

شهرک‌نشینان از جمله یهودا گلیک، عضو سابق و افراطی کنست، با یورش به صحن مسجد الاقصی از سمت باب المغاربه آیین ها و مراسم تلمودی را برگزار کردند.

نیروهای اشغالگر با افزایش تدابیر خود در بخش قدیم قدس اشغالی، از ورود ساکنان به مسجد الاقصی جلوگیری کردند. نظامیان صهیونیستی که در باب العامود مستقر هستند، از ورود خدیجه خویص و نفیسه خویص دو تن از زنان مدافع مسجد الاقصی به بخش قدیمی قدس شریف جلوگیری کردند.

حدود 1478 شهرک‌نشین دیروز در سومین روز عید عرش به مسجدالاقصی یورش برده و دست به اقدامات تحریک‌آمیز زده و آیین های تلمودی را در منطقه شرقی نزدیک مصلی باب الرحمه به جا آوردند.

نیروهای اشغالگر به مردان و زنان مدافع مسجد الاقصی یورش برده و آنها را مورد ضرب و جرح قرار داده و شماری از آنها را بازداشت کردند.

در حرم ابراهیمی نیز امروز صدها شهرک‌نشین به بهانه برگزاری مراسم جشن عیدهای یهودی، با حمایت نظامیان صهیونیست به حرم ابراهیمی یورش برده و با در دست داشتن ابزار آلات موسیقی و بلندگو و برپایی مجلس رقص و غنا، حرمت این مکان مقدس را شکستند.

پربیننده ترین خبرها