در مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس جهاد اسلامی:

النخاله: مخالف تمام توافقات با دشمن هستیم از کمپ دیوید تا عادی‌سازی

النخاله: مخالف تمام توافقات با دشمن هستیم از کمپ دیوید تا عادی‌سازی
جمعه 14 مهر 1402 - 18:16

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفت: ما بیش از هر زمان دیگری تأکید می کنیم که نه تنها با عادی‌سازی، بلکه با تمام توافقات از کمپ دیوید تا وادی عربه تا اسلو مخالف هستیم.

العالم ـ فلسطین اشغالی

زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی به مناسبت 36امین سالگرد تاسیس جنبش جهاد اسلامی گفت: ما امروز آمده ایم تا بر گزینه مبارزه و مقاومت به عنوان تنها گزینه برای آزادسازی کشورمان و اخراج دشمن صهیونیستی تاکید کنیم.

تاکید بر اهمیت اتحاد نیروهای مقاومت در منطقه

وی افزود: بر اهمیت وحدت نیروهای مقاومت در منطقه و در راس آنها ایران و سوریه و حزب الله و یمن تاکید می کنیم.

النخاله ادامه داد: جهاد اسلامی و مبارزان این جنبش در کنار ملت مقاوم ما برای مقابله با اشغالگران، در میدان حضور دارند.

رژیم صهیونیستی بخشی از آمریکا و متحدانش است

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و متحدانش همیشه از رژیم اشغالگر جانبداری می کنند، زیرا این رژیم بخشی از آنها و از لحاظ فرهنگی و اخلاقی همانند آنهاست.

النخاله ادامه داد: جانبداری بین المللی و بویژه آمریکایی از رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. رژیم صهونیستی با سلاح آمریکایی ما را می‌کشد و تشکیلات خودگردان با دستور رژیم صهیونیستی و آمریکا، ما را تحت بازداشت قرار می دهد.

دبیر کل جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: تسلیم رژیم های عربی در برابر طرح‌های رژیم اشغالگر به بهانه های واهی، در واقع نوعی ایستادن در کنار دشمن صهیونیستی است.

مخالف تمام توافقات با دشمن هستیم از کمپ دیوید تا اسلو

النخاله گفت: راه شهدا و رزمندگان تنها راهی است که می تواند به این وضعیت پایان دهند. ما بیش از هر زمان دیگری تأکید می کنیم که نه تنها با عادی‌سازی، بلکه با کل این فرایند، از توافق کمپ دیوید تا وادی عربه تا اسلو مخالف هستیم.

وی افزود: ما در میدان های نبرد خوب می دانیم که داریم بهای گزافی پرداخت میکنیم اما آیا فلسطین و قدس ارزش آن را ندارد؟

مقاومت در غزه یاور و پشتیبان مقاومت در کرانه باختری است

دبیر کل جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه وحدت ملی ما باید هدفش مقابله با اشغالگری و پایبندی به مقاومت باشد، اظهار داشت:کسی که نجنگد، پیروز نخواهد شد و کسی که در این سرزمین نجنگد، قطعا کشته خواهد شد.

النخاله افزود: وحدت ما بر پایه مقابله با رژیم اشغالگر است. باید ناامیدی را کنار بگذاریم. قطعا پیروزی از آن ملتهای مقاوم است. مقاومت فلسطین در غزه همچنان پشتیبان ملت و مقاومت در کرانه باختری باقی خواهد ماند.

وی تاکید کرد: ما و برادرانمان در جنبش حماس و دیگر نیروهای مقاومت فلسطین تا تحقق اهداف ملت فلسطین متحد و یکپارچه باقی خواهیم ماند.

پربیننده ترین خبرها