فرمانده گردان های قسام: آغاز عملیات توفان الاقصی و دلایل این حمله را اعلام کرد/ رژیم صهیونیستی را با بیش از 5000 موشک هدف قرار داده ایم

فرمانده گردان های قسام: آغاز عملیات توفان الاقصی و دلایل این حمله را اعلام کرد/ رژیم صهیونیستی را با بیش از 5000 موشک هدف قرار داده ایم
شنبه 15 مهر 1402 - 09:04

فرمانده گردان های قسام با انتشار پیامی اعلام کرد که در بیست دقیقه نخست «طوفان الاقصی» رژیم صهیونیستی را بیش از 5000 موشک هدف قرار دادیم.

العالم ـ فلسطین اشغالی

محمد ضیف، فرمانده گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، به دنبال موشک باران گسترده رژیم صهیونیستی از سوی مقاومت طی صبح امروز (شنبه) با انتشار پیامی آغاز عملیات توفان الاقصی را اعلام و خاطرنشان کرد: عزم خود را جزم کرده ایم تا نقطه پایانی بر جنابات رژیم صهیونیستی بگذاریم.

فرمانده گردان‌های قسام به دلایل آغاز عملیات طوفان الاقصی علیه دشمن صهیونیستی اشاره کرد و گفت: جنایتکاران اشغالگر امسال صدها فلسطینی را شهید یا زخمی کردند، درخواست‌های ما در زمینه امور انسانی رد شد و ما همه روزه شاهد اقدامات اشغالگران در کرانه باختری علیه فلسطینیان هستیم.

وی در ادامه افزود: دشمن، مسجدالاقصی را مورد هتاکی قرار داد و به معراج گاه رسول گرامی جسارت کرد و محافظان مسجدالاقصی را مورد تعدی قرار داد و نظامیانش به مسجدالاقصی هتاکی کردند و ما قبلا در این باره هشدار داده بودیم.

ضیف گفت: ما تصمیم گرفتیم که به جنایات و عربده کشی های صهیونیست ها پایان دهیم، از این رو ما آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: از امروز همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی پایان می یابد. امروز ملت ما قیام خود را از سر می گیرد و به طرح برپایی کشور فلسطین باز می گردد.

ضیف با بیان این که توفان الاقصی بزرگتر از آن چیزی است که رزیم اشغالگر تصور می کند، افزود: وقت آن رسیده است که همه نیروهای عربی و اسلامی برای ریشه کنی رژیم اشغالگر متحد شوند.

وی گفت: امروز هر کسی که تفنگ در اختیار دارد باید آن را بکار بگیرد. هم اکنون وقتش رسیده است.

ضیف افزود: کسی که نمی تواند به طور مستقیم در توفان الاقصی شرکت کنند باید همبستگی خود را با آن اعلام کند. همه باید از رهنمودها و دستور العمل های نظامی پیروی کنند.

فرمانده گردان های قسام خاطرنشان کرد، توفان الاقصی در مرحله اول همه مواضع دشمن و فرودگاه ها و استحکامات نظامی آن را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به برادران مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و ایران خاطرنشان کرد، امروز همان روزی است که این جبهه ها به هم می پیوندند.

فرمانده گردان های قسام در پیام خود خطاب به فلسطینیان قدس گفت: ای اهالی قدس اشغالگران را بیرون و دیوارها را خبراب کنید.

الضیف افزود: امروز تصویر بزرگی برای پایان دادن به اشغالگری است. خطاب به همه کشورهای عربی می‌گویم که به سوی مسجدالاقصی بشتابید. ای برادران در الجزایر، مغرب، اردن، مصر و دیگر کشورها حرکت کنید و به ندا(ی فلسطین) لبیک بگویید.

نیروهای مقاومت به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض 20 دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها