شمار کشته های رژیم صهیونیستی به 1000 نفر رسید

شمار کشته های رژیم صهیونیستی به 1000 نفر رسید
دوشنبه 17 مهر 1402 - 08:19

یک رسانه صهیونیستی شمار کشته های این رژیم در عملیات طوفان الاقصی را 1000 نفر اعلام کرد.

العالم ـ‌ فلسطین اشغالی

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت گزارش داد: شمار تلفات اسراییلی ها در عملیات طوفان الاقصی به 1000 نفر می‌رسد و تعداد افرادی که توسط نیروهای حماس به اسارت گرفته شده اند نیز بیش از 150 نفر است.
در همین حال برخی منابع عبری اعلام کردند که انتظار می رود تعداد اسیران اسراییلی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ نفر باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دیشب (یکشنبه) شمار تلفات عملیات نیروهای مقاومت فلسطین در اراضی اشغالی را 700 نفر اعلام کرده بود.

محمد ضیف، فرمانده گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، صبح شنبه (15 مهر ماه) با انتشار پیامی آغاز عملیات توفان الاقصی را اعلام و خاطرنشان کرد: عزم خود را جزم کرده ایم تا نقطه پایانی بر جنابات رژیم صهیونیستی بگذاریم.

فرمانده گردان‌های قسام به دلایل آغاز عملیات طوفان الاقصی علیه دشمن صهیونیستی اشاره کرد و گفت: جنایتکاران اشغالگر امسال صدها فلسطینی را شهید یا زخمی کردند، درخواست‌های ما در زمینه امور انسانی رد شد و ما همه روزه شاهد اقدامات اشغالگران در کرانه باختری علیه فلسطینیان هستیم.

وی در ادامه افزود: دشمن، مسجدالاقصی را مورد هتاکی قرار داد و به معراج گاه رسول گرامی جسارت کرد و محافظان مسجدالاقصی را مورد تعدی قرار داد و نظامیانش به مسجدالاقصی هتاکی کردند و ما قبلا در این باره هشدار داده بودیم.

پربیننده ترین خبرها