گزارش العالم؛ آشفتگی و بی اعتمادی بر کابینه نتانیاهو سایه افکنده است

دوشنبه 17 مهر 1402 - 13:47

کابینه نتانیاهو از یک سو در برابر عملیات طوفان الاقصی دچار آشفتگی و سردرگمی شده است و از سوی دیگر با بحران بی اعتمادی افکار عمومی به دستگاه های امنیتی و نظامی این رژیم روبرو است.

العالم - فلسطین اشغالی

خضر شاهین، خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس اشغالی گزارش داد: نشست های امنیتی، سیاسی و اجتماعی مقامات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد اما هنوز نتوانسته اند تصمیم روشنی در برمواجهه با اوضاع جاری بگیرند، صهیونیست ها در اجرای تصمیمات و اهداف طوری گیج و سردرگم شده اند که به حمله به زنان و کودکان و سالخوردگان غزه روی آورده اند.

بنابر این گزارش، رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در سومین روز از عملیات "طوفان الاقصی" در وضعیت اضطراری و فوق العاده به سر می برد، رفت و آمد و هر گونه فعالیت در اراضی اشغالی به طور کامل مختل شده است و ارتباط همه مناطق از یکدیگر گسسته است.

خبرنگار العالم گزارش داد: مقاومت در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان و سالخوردگان غزه، صبح امروز عسقلان، تل آویو و اطراف فرودگاه بن گوریون را موشک باران کرد. همچنین نیروهای مقاومت هنوز در برخی نقاط به خصوص مناطق مجاور غزه مستقر هستند و هر از گاهی درگیری بین انها و نظامیان صهیونیست به اوج خود می رسد.

بنابر این گزارش، رژیم اشغالگر رفت و آمد به مسجد الاقصی و بخش قدیمی قدس را محدود کرده است. همچنین درگیری های شدیدی در گذرگاه قلندیا در جریان است و صهیونیست ها، فلسطینی ها را زیر آتش گرفته اند، در این درگیری ها هم سه فلسطینی به شهادت رسیده اند.

بی اعتمادی صهیونیست ها به کابینه نتانیاهو

خبرنگار العالم گزارش داد: موج ترس، وحشت و بی اعتمادی به وزارتخانه های امنیتی و نظامی کابینه نتانیاهو بر اسرائیلی ها سایه افکنده است.

همچنین محافل صهیونیستی، کابینه نتانیاهو را مسئول این وضعیت می دانند و می گویند حملات و فشارهای این کابینه بر مردم فلسطین و هتک حرمت مسجد الاقصی توسط ایتامار بن گویر وزیر افراطی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، باعث این اوضاع شده است.

این در حالی است که مقاومت بر ادامه نبرد در چند شهرک صهیونیست نشین تأکید کرده است. تل آویو نیز به تلفات سنگین انسانی خود در این عملیات اذعان کرده و آمار تلفات خود را 1000 کشته و 2300 مجروح ذکر کرده است.

پربیننده ترین خبرها