هلاکت یک افسر صهیونیست در مرز لبنان

هلاکت یک افسر صهیونیست در مرز لبنان
سه شنبه 18 مهر 1402 - 03:04

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه اعلام کرد که جانشین فرمانده تیپ ۳۰۰ در جریان مقابله با عملیات نفوذ از لبنان کشته شده است.

العالم-فلسطین اشغالی

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای کشته شدن سرهنگ دوم "علیم سعد" جانشین تیپ ۳۰۰ گروهان الجلیل را تأیید کرد و گفت که وی در درگیری با افراد مسلح کشته شده که از خاک لبنان وارد سرزمین‌های اشغالی شدند.

این دومین فرمانده صهیونیست است که در ۱۲ ساعت گذشته در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین کشته می‌شود.

دوشنبه شب نیز منابع خبری فلسطینی گزارش دادند که فرمانده نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه طولکرم در جریان درگیری‌های مسلحانه با مبارزان القسام در منطقه اشکول به هلاکت رسید.

شنبه شب گذشته نیز نیروهای مقاومت فلسطین موفق شدند فرمانده تیپ ناحل را به هلاکت برسانند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی شنبه شب اعلام کرد که فرمانده تیپ ناحل هم در بین کشته‌های عملیات نظامی امروز حماس قرار دارد.

از سوی دیگر، خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که در حملات مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی، ده‌ها نفر از نیروهای تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدند.

همچنین در سه روز متوالی که از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد تاکنون یکهزار و ۱۰۰ صهیونیست کشته و ۲ هزار و ۷۴۱ تن دیگر زخمی شدند.

همچنین روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، شمار صهیونیست‌های به اسارت درآمده توسط رزمندگان حماس را بیش از ۱۵۰ نفر اعلام کرده که باید شمار ۳۰ صهیونیست اسیر شده توسط جهاد اسلامی و اسارت د هها صهیونیست دیگر توسط گروه‌های مختلف و حتی مردم عادی فلسطین را به آن افزود و این در حالی است که ۷۵۰ صهیونیست نیز مفقود هستند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها