فیلمی جدید از سیطره رزمندگان قسام بر شهرک‌ سدیروت و مرکز پلیس آن

فیلمی جدید از سیطره رزمندگان قسام بر شهرک‌ سدیروت و مرکز پلیس آن
پنج‌شنبه 20 مهر 1402 - 17:04

فیلمی به‌تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان می دهد رزمندگان مقاومت فلسطین موفق شدند بر شهرک‌ "سدیروت" سیطره یابند.

العالم - فلسطین اشغالی

تصاویری جدید از سیطره رزمندگان قسام بر شهرک‌ سدیروت و مرکز پلیس آن منتشر شده است که در ادامه می بینید.

1111

نیروهای مقاومت حماس از صبح شنبه 15 مهر (۷ اکتبر ۲۰۲۳) عملیات طوفان الاقصی را ضد رژیم صهیونیستی شروع کردند و علاوه بر حملات راکتی به شهرک‌های اسرائیلی، به این مناطق هم نفوذ کردند و با نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست درگیر شدند (جزئیات بیشتر).

این عملیات علاوه بر اینکه تلفات سنگین مادی و نظامی و جانی به صهیونیست‌ها وارد کرده همچنین آثار روحی و روانی آن تا سال‌ها باقی خواهد ماند.

شاید بتوان یکی از مهم‌ترین مصداق‌های این لطمات روحی را اعلام وضعیت جنگی از سوی کابینه رژیم صهیونیستی پس از نیم‌قرن دانست.

منابع صهیونیستی نیز شمار تلفات اسراییلی ها در عملیات طوفان الاقصی را تا این ساعت یکهزار و 200 اسرائیلی اعلام کرده اند.

به دنبال تحمیل شکست سنگین و بی سابقه در پی عملیات گروه های مقاومت فلسطین، رژیم صهیونیستی به سیاست مجازات دسته جمعی فلسطینیان غزه که در حقوق بین المللی جنایت جنگی محسوب می شود، روی آورده است.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، شمار شهدای فلسطینی در حمله همه جانبه رژیم صهیونیستی و بمباران های هدفمند به 1417 فلسطینی و تعداد مجروحان نیز به حدود 6268 نفر رسیده است که اکثر آنها کودک و زن هستند.

پربیننده ترین خبرها