رو شدن دروغ صهیونیست‌ها توسط خبرنگار العالم در غزه + فیلم

پنج‌شنبه 20 مهر 1402 - 18:25

خبرنگار العالم در غزه در گزارش خود با اشاره به اقدام صهیونیست‌ها در هدف گرفتن بیمارستا‌ن‌ها و منازل غیرمسکونی دروغ آنها مبنی بر هشدار به غیرنظامیان پیش از حمله را برملا می کند.

العالم - فلسطین اشغالی

خبرنگار العالم در غزه تاکید کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی در هر دقیقه با هدف قرار دادن برج های مسکونی اقدام به کشتار کودکان و زنان در نوار غزه می کند.

وی خاطرنشان کرد خودروهای غیرنظامی پس از تعمیر تازه توانستند شروع به انتقال مجروحان به بیمارستان کنند، زیرا پیشتر نظامیان اشغالگر آمبولانس ها را هدف قرار داده و از کار انداخته بود.

خبرنگار العالم همچنین گزارش داد که ارتش اشغالگر صهیونیستی با پرتاب و انتشار اعلامیه‌های کاغذی دستور تخلیه کل منطقه بیت لاهیا در شمال غزه را داده است.

وی خاطرنشان کرد: هشدار تخلیه قبل از بمباران بدین معنا نیست که ارتش رژیم صهیونیستی با غیرنظامیان همکاری می کند، بلکه برعکس همچنان به ریختن خون غیرنظامیان ادامه می دهد در حالی که به دروغ مدعی است از آنها محافظت می کند.

وی توضیح داد که منطقه بیت لاهیا واقع در مناطق شمال غزه، منبع غذا برای نوار محسوب می شود چراکه دارای زمین‌های کشاورزی و طبیعت زیبا می باشد.

خبرنگار العالم همچنین تاکید کرد که نظامیان رژیم اشغالگر عمدا بیمارستان‌ها را هدف قرار می دهد تا آنها را از خدمت رسانی خارج کند و نتوانند هیچ مجروحی را پذیرش کنند. بنابراین کم‌کم بیمارستان‌ها تبدیل به گور دسته جمعی فلسطینی‌ها خواهند شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر بازارها را نیز هدف قرار می دهد تا بیشترین تعداد قربانی را به همراه داشته باشد و متاسفانه برق و آب غزه همچنان قطع است.

پربیننده ترین خبرها