وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی استعفا کرد

وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی استعفا کرد
جمعه 21 مهر 1402 - 04:51

منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند، وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی استعفا کرده است.

العالم-فلسطین اشغالی

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت: گالیت دیستل وزیر اطلاع‌رسانی رژیم صهیونیستی استعفا کرده است.

وزیر اطلاع رسانی رژیم صهیونیستی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت که کابینه صهیونیستی این هفته فعالیت وزارت متبوعش را به وزارت خارجه سپرد و این وزارتخانه را در حکم هدر دادن منابع عمومی تبدیل کرد.

وی همچنین تصریح کرده که وزارت اطلاع رسانی او در جریان جنگ غزه از همان اختیارات محدودی که پیش از این داشته هم محروم شده است.

بسیاری از خبرنگاران و ناظران پیش تر متذکر شده بودند که وزارت دیستل هیچ اختیار یا توجیه واقعی ندارد؛ زیرا این وزارتخانه از سوی دفتر نخست وزیری تشکیل شده است.

پیش تر یائیر لاپید نخست وزیر پیشین و رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی با انتقاد از کابینه صهیونیستی گفته بود که اتفاقی که روز شنبه افتاد شکستی جبران ناپذیر است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

پربیننده ترین خبرها