هادی العامری: با تمام توان از ملت فلسطین حمایت خواهیم کرد

هادی العامری: با تمام توان از ملت فلسطین حمایت خواهیم کرد
جمعه 21 مهر 1402 - 05:18

رئیس ائتلاف پارلمانی الفتح عراق با اشاره به حمایت از مقاومت فلسطین، گفت که سکوت اروپاییها در برابر جنایات صهیونیستها، ناشی از کینه آنان نسبت به ملتهای مسلمان است.

العالم-عراق

هادی العامری رئیس ائتلاف پارلمانی الفتح عراق شامگاه امروز پنجشنبه تأکید کرد که آمریکا به خاطر حمایتهای نامحدود از صهیونیستها، مسئول اصلی جنگ علیه ملت فلسطین است.

شبکه خبری العهد به نقل از العامری گزارش داد، هر گونه تلاشی که برای گسترش دایره جنگ صورت بگیرد، مسئولیت آن متوجه آمریکاست و هفت هزار کشته و زخمی فلسطینی هم ناشی از حمایتهای نامحدو واشنگتن است.

وی به واشنگتن هشدار داد: اگر آمریکا تصمیم بگیرد با حمایت از رژیم صهیونیستی در برابر ملت مظلوم فلسطین، وارد جنگ شود، شکست سنگینی خواهد خورد.

رئیس ائتلاف الفتح همچنین گفت: با هر چه در اختیار داریم و با تمام توان، در جنگ با صهیونیستها، از ملت فلسطین حمایت خواهیم کرد. آنچه مقاومت فلسطین انجام داد، پاسخ عادی به وحشگیری رژیم صهیونیستی و نتانیاهو نخست وزیر ان است.

العامری در پایان ضمن انتقاد از سکوت مرگبار نهادهای اروپایی در قبال جنایات صهیونیستها، گفت که این سکوت توجیهی ندارد، بلکه ناشی از کینه این نهادها از ملتهای مسلمان است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزهعصر امروز (۲۰ مهر) خبر داد که آمار شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به ۱۴۱۷ نفر افزایش یافته است. طبق این گزارش ۶۲۶۸ نفر نیز مجروح شده‌اند و همچنین نیمی از آمار شهدا از میان زنان و کودکان هستند؛ به طوریکه۴۴۷ کودک و ۲۴۸ زن تاکنون به شهادت رسیده‌اند.

در این راستا سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز در سخنانی گفت که نیروی هوایی این رژیم در شش روز گذشته حدود شش هزار بمب به وزن چهار هزار تن بر سر مردم غزه ریخته است.

او گفت که در این مدت بیش از ۳۶۰۰ نقطه از جمله مراکز فرماندهی، مدیریت و زیرساخت‌های حماس هدف حملات قرار گرفته‌اند؛ او البته اشاره‌ای به بمباران بی هدف صدها خانه مسکونی و کشتار زنان و کودکان نکرد که به هیچ وجه هدف نظامی تلقی نمی‌شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها