رئیس جمهور : مدعیان حقوق بشر پاسخگوی اعمال گروهک‌های تروریستی دست‌نشانده خود باشند

رئیس جمهور : مدعیان حقوق بشر پاسخگوی اعمال گروهک‌های تروریستی دست‌نشانده خود باشند
جمعه 21 مهر 1402 - 10:24

رئیس جمهور گفت: امروز کسانی که ادعای حقوق بشر و آزادی بیان آنها گوش فلک را کر کرده ،باید پاسخگو باشند که چگونه گروهک‌های تروریستی دست نشانده و ماموریت یافته آنها انسان‌های مومن را صرفا به جرم خداپرستی مورد هجوم قرار می‌دهند.

العالم - ایران

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، عصر پنجشنبه در دیدار با جمعی از خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع)، جنایات تروریسم تکفیری را امتداد تاریخی خصومت دشمنان خدا با اهل ایمان دانست و افزود: نام شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) همواره برفراز و فراموش ناشدنی است.

وی ادامه داد: از خودگذشتگی و ایثار شهدا و خانواده آنها مسوولیت دولتمردان را مضاعف کرده و امیدواریم با دعای خیر خانواده معزز شهدا بتوانیم رسالت خود در گره‌گشایی و رفع مشکلات کشور را به سرانجام برسانیم.

حمله تروریستی چهارم آبان ۱۴۰۱ فردی مسلح به زائران حرم مطهر شاهچراغ (ع) به شهادت ۱۳ نفر و مجروح شدن ۳۰ نفر از هموطنان منجر شد.

دومین حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) نیز ۲۲ مرداد امسال انجام شد که طی آن ۲ نفر از هموطنانمان به شهادت رسیده و هفت نفر دیگر مجروح و مصدوم شدند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهند بود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی. تی. آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

پربیننده ترین خبرها