تماس تلفنی العامری و هنیه

تاکید العامری بر حمایت از مقاومت فلسطین در نبرد تاریخی

تاکید العامری بر حمایت از مقاومت فلسطین در نبرد تاریخی
جمعه 21 مهر 1402 - 13:36

هادی العامری دبیرکل سازمان بدر عراق و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تماسی تلفنی درباره تحولات مربوط به درگیری ها در فلسطین علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی گفتگو کردند.

العالم - عراق

العامری در این تماس گفت: آنچه مقاومت به دست آورده نشان سربلندی، سرافرازی وافتخار و عزت همه نیروهای مقاومت، مبارزان و دوستداران آرمان فلسطین در منطقه است. کار شما دل همه را گرم کرد و به دل همه دوستداران بیت المقدس و آرمان فلسطین در جهان شادی و امید تزریق کرد، روی ما را سفید کردید ، از خدا می خواهیم روزی که روی ها سیاه است ، روی شما سفید شود

العامری افزود: "ما به شما و این پیروزی افتخار می کنیم. این پیروزی همه ملت و همه مجاهدان و مبارزان مقاومت در منطقه است. خداوند به شما بهترین پاداش را بدهد. مردم و دولت عراق، گروه های سیاسی و مقاومت در این نبرد تاریخی در کنار شما هستند

العامری افزود: کشتار، ویرانی و جنگ دشمن با حمایت کامل آمریکا و غرب علیه ملت ما ، گواه شکست آنان در نبرد نظامی است. اقدامات رژیم صهیونیستی غاصب علیه مردم ما در غزه عزم و انسجام مردم فلسطین را افزایش می دهد.

هنیه هم دراین تماس تلفنی گفت: ما از مردم، دولت، گروه های سیاسی و مقاومت عراق تشکر و قدردانی عمیق خود را اعلام می کنیم. ما احساس می کنیم که عراق با همه گروه هایش در کنار ما ایستاده و ما را تنها نخواهد گذاشت . ما امید زیادی به شما بسته ایم.

هنیه گفت : «قرار بود به دیدار شما بیایم ، اما دیدار من به دلیل این عملیات بزرگ به تعویق افتاد و انشالله ما به عراق سفر خواهیم کرد و پیروزی بزرگتری را جشن خواهیم گرفت که دل همه مردم را خنک خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها