تصویر ماهواره‌ای از نوار غزه قبل و بعد از حملات

تصویر ماهواره‌ای از نوار غزه قبل و بعد از حملات
يکشنبه 23 مهر 1402 - 09:03

اشغالگران در 9 روز گذشته حملات بی‌سابقه‌ای را علیه نوار غزه انجام دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

تصویر ماهواره ای از نوار غزه قبل و بعد از تجاوز صهیونیست‌ها نشان می‌دهد، اشغالگران غزه را در تاریکی فرو بردند.

مشاهده کنید: نقشه فلسطین در طول سال‌های پس از اشغال

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه 15 مهر (7 اکتبر 2023) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان "طوفان الاقصی" علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس برق آسا بر دشمن تاختند به طوری که در دقایق ابتدایی این عملیات با 5 هزار راکت مواضع و پایگاه های صهیونیست ها را هدف قرار دادند (جزئیات بیشتر).

در جریان این عملیات، بنابر اعلام رژیم صهیونیستی 1400 اسراییلی کشته و بیش از 3000 نفر زخمی شدند. رسانه های اسراییلی نیز اذعان کردند که این رژیم در طول تاریخش شکستی در این سطح رابه خود ندیده بود.

رژیم صهیونیستی به دنبال این شکست نظامی، از روز عملیات طوفان الاقصی تا کنون به حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها و آمبولانس ها مشغول است.

این رژیم علاوه بر این به استفاده از سلاح های ممنوعه از جمله بمب های حاوی فسفر سفید در بمباران نوار غزه روی آورده است.
در همین حال وزارت بهداشت فلسطین در آخرین گزارش خود اعلام کرد که هزار و 900 غیرنظامی از جمله 614 کودک و 370 زن در بمباران های رژیم صهیونیستی به شهاد رسیده اند.

بنابر این گزارش، 7 هزار و 696 نفر هم در بمباران های رژیم صهیونیستی زخمی شده اند.

پربیننده ترین خبرها