حمله افسر اسرائیلی به نتانیاهو + فیلم

يکشنبه 23 مهر 1402 - 09:34

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای ارزیابی اوضاع نظامی عازم شهرک‌های صهیونیستی در مرز غزه شده بود، برای سخنرانی در میان نظامیان حاضر شد؛ اما یک افسر اسرائیلی او را آماج حملات خود قرار داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

خبرگزاری شهاب با انتشار این ویدئو نوشت: در همان جایی که نتانیاهو در مقابل رسانه ها برای روحیه دادن به سربازان برای جنگ زمینی رفته بود، افسری در ارتش بر سر نتانیاهو فریاد کشید و گفت: تو دروغگو هستی، تو هیچی نیستی!

پس از آن نتانیاهو از سخنرانی کردن منصرف شد و شماری از سربازان ذخیره را گرد آورد و با آنها صحبت کرد.

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه 15 مهر (7 اکتبر 2023) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان "طوفان الاقصی" علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس برق آسا بر دشمن تاختند به طوری که در دقایق ابتدایی این عملیات با 5 هزار راکت مواضع و پایگاه های صهیونیست ها را هدف قرار دادند (جزئیات بیشتر).

در جریان این عملیات، بنابر اعلام رژیم صهیونیستی 1400 اسراییلی کشته و بیش از 3000 نفر زخمی شدند. رسانه های اسراییلی نیز اذعان کردند که این رژیم در طول تاریخش شکستی در این سطح رابه خود ندیده بود.

پربیننده ترین خبرها