خبرنگار العالم: حدود هزار فلسطینی در زیر آوارها هستند

دوشنبه 24 مهر 1402 - 13:15

نوار غزه شاهد وضعیت انسانی فاجعه‌باری است. در شبی خونین رژیم اشغالگر مرکز اصلی دفاع غیرنظامی فلسطینیان را هدف قرار داد. حدود هزار نفر هنوز زیر آوار هستند که جنگنده‌های این رژیم خانه‌هایشان را بر سرشان تخریب کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

«اسراء البحیصی» خبرنگار العالم در نوار غزه گزارش داد: نوار غزه شب گذشته (یکشنبه)‌شاهد شبی خونین و سخت در میان بمباران مستمر رژیم صهیونیستی بود و بارانی از مواد منفجره بر سر آوارگان بدون سرپناه بارید.

بنابر این گزارش، جنگنده های رژیم اشغالگر یک خط آتش در محله الشجاعیه و محله تل الهوی ایجاد و همچنین مرکز اصلی دفاع غیرنظامی را بمباران کرد که 3 نفر از اعضای آن شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

در این بمباران ماشین‌های خدمات رسانی نیز کاملا ویران شدند. اشغالگران همچنین خانه ای را در محله بیت لاهیه بمباران کردند که منجر به شهادت 15 نفر شد.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: تاکنون هزار نفر در زیر آوار خانه‌هایی هستند که هدف بمباران جنگنده های رژیم اشغالگر قرار گرفته‌اند و مشخص نیست که زنده هستند یا مرده‌اند، همچنین یک خانواده زنده زیر آوار هستند که فریاد درخواست‌ کمک آنها شنیده می شود اما امکانات لازم برای نجات آنها در دسترس نیست.

در حملات شب گذشته رژیم صهیونیستی وائل الزراد واعظ فلسطینی نیز به شهادت رسید.

بنابر گزارش خبرنگار العالم،‌ جنایات اشغالگران در نوار غزه آن چنان مستمر و پی در پی است که در صورت بیرون کشیدن قربانیان از زیر آوار، تعداد شهدا از سه هزار شهید نیز فراتر می رود.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: مادر همکار مونیتور ما در شبکه خبری العالم در غزه شهید و برادرش مجروح شده است.

بنابر این گزارش، بیمارستان های غزه از کمبود شدید کادر و تجهیزات پزشکی رنج می برد که همین امر روند درمان به موقع بیماران و مجروحان را با مشکل مواجه کرده و باعث تشدید وضعیت بحرانی شده است.

پربیننده ترین خبرها