آنچه اسرائیلی‌ها هرگز انتظارش را ندارند! + فیلم

آنچه اسرائیلی‌ها هرگز انتظارش را ندارند! + فیلم
سه شنبه 25 مهر 1402 - 17:56

شهروند فلسطینی می‌گوید: ما با تمام وجود از مقاومت حمايت می کنیم

العالم - فلسطین اشغالی

با وجود 11 روز حمله بی‌امان اشغالگران صهیونیست به غزه و کشتار نزدیک به سه هزار نفر، تصاویر منتشر شده از غزه نشان می‌دهد که مردم فلسطین حتی یک قدم از مقاومت عقب نکشیدند.

منطقه الرمال در غزه از جملات مناطقی است که هر ساعت شاهد حمله جدیدی از سوی اشغالگران صهیونیست بوده است، اشغالگران با این حملات تلاش کردند که میان مردم فلسطین و مقاومت فاصله بیندازند اما مردم همچنان پابه‌پای نیروهای مقاومت حرکت می کنند.

شهروند فلسطینی ساکن الرمال با بازگشت به مغازه خود می گوید: ما اینجا را ترک نمی کنیم. شهروندان غزه اینجا را ترک نکردند. همانطور که می بینید من سوپر مارکتم را در محله الرمال باز کردم و مردم مانند همیشه در حال تردد در محله هستند و زندگی طبیعی خود را سپری می کنند. و نه از بمباران و نه از جنگنده های اسرائیلی و نه از عملیات زمینی ترس و هراسی داریم.

وی ادامه داد: ما در کنار مقاومت هستیم. ما با تمام وجود از مقاومت حمایت می کنیم. ما از تمام گروه‌های مقاومت حمایت می کنیم. ما فلسطینی ها برای مقابله با اشغالگرانی که ما را از اراضی اشغالی سال 48 بیرون کردند، زاده شده ایم و الان حاضر نیستیم که بار دیگر آواره شویم . ما اینجا می مانیم و مقاومت می کنیم. ما در خانه هایمان در محله الرمال هستیم و هیچگاه خانه هایمان را ترک نخواهیم کرد.

2

در کنار ایستادگی مردم در کنار مقاومت هر روز خبرهای جدیدی از فرار اشغالگران از مرزهای شمالی و جنوبی منتشر می شود، شهرک های اطراف غزه تبدیل به شهر ارواح شده است.

رسانه‌های صهیونیستی تاکید کردند که تا این لحظه بیش از 60 هزار شهرک‌نشین، شهرک‌های اطراف غزه را ترک کردند، و این علاوه بر حرکت بیش از هزاران شهرک‌نشین از مناطق واقع در شمال اراضی اشغالی به سمت مناطق مرکزی است.

پربیننده ترین خبرها