وحشت اسرائیلی‌ها از اقدام بعدی سید نصرالله؛ در جنوب لبنان چه می‌گذرد؟

وحشت اسرائیلی‌ها  از اقدام بعدی سید نصرالله؛ در جنوب لبنان چه می‌گذرد؟
سه شنبه 25 مهر 1402 - 22:31

به دنبال تشدید درگیری‌ها میان نیروهای مقاومت اسلامی لبنان با ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی، اقدام بعدی حزب الله لبنان علیه این رژیم، این روزها، به دغدغه ای اصلی برای اسرائیلی‌ها تبدیل شده است.

العالم ـ لبنان

رسانه های اسرائیلی فاش کردند که «این سوال که نصرالله چه خواهد کرد؟ سوالی است که هیچ کسی در اسرائیل برای آن پاسخی ندارد».

اتفاقات اخير در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی حاکی از تشدید تنش‌ها میان دو طرف است. حزب الله لبنان بارها مواضع دشمن صهیونیستی را بمباران کرد.

نیروهای مقاومت امروز نیز اعلام کردند که مقرهای زرعیت، الصدح، حل الدیر، المالکیه و برکه ریشا در اراضی اشغالی را به صورت مستقیم و با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

مبارزان مقاومت همچنین یک مرکز نظامی اسرائیلی در مقابل شهرک مرزی رامیا را با موشک هدایت شونده هدف گرفتند که بر اثر آن شماری نظامی اسرائیلی کشته و یا زخمی شدند.

به دنبال حملات موشکی مقاومت آژیرهای هشدار در کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمدند.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای تاکید کرد که مبارزان مقاومت تجمعات نظامیان صهیونیست در پایگاه بیاض و نیز پایگاه نظامی «برانیت» را با موشکهای هدایت شونده هدف گرفتند.

بمباران توپخانه ای مناطق مرزی لبنان

از سوی دیگر رژیم اشغالگر برخی مناطق مرزی در جنوب لبنان را بمباران کرد.

رژیم اشغالگر اطراف شهرهای بلدتی رمیش و عبترون و نیز وادی مروحین و اطراف شهرک رامیا و نیز اطراف عیتا الشعب در جنوب لبنان را هدف بمباران توپخانه ای قرار داد.

یک پهپاد اسرائیلی نیز به سمت یک نقطه خالی نزدیک منطقه تل النحاس در شمال شهرک کفرکلا در جنوب لبنان موشک شلیک کرد.

جنگنده های اسرائیلی نیز در ارتفاع پایین بر فراز مناطقی در جنوب لبنان پرواز می کنند.

رسانه های اسرائیلی می گویند که بیش از نیم میلیون اسرائیلی از ابتدای جنگ خانه های خود را ترک کردند.

پربیننده ترین خبرها