خبرنگار العالم در رام‌الله: اشغالگران از شعله‌ور شدن جبهه کرانه باختری وحشت دارند

سه شنبه 25 مهر 1402 - 22:05

خبرنگار شبکه خبری العالم در فلسطین گزارش داد که کرانه باختری از ابتدای حمله اسرائیلی به نوار غزه شاهد دستگیری 600 فلسطینی از جمله تعداد زیادی از رهبران حماس است.

العالمفلسطین اشغالی

وی با اشاره به تلاش دشمن صهیونیستی برای قطع ارتباط فلسطینیان ساکن شهرهای کرانه باختری با یکدیگر افزود، رژیم صهیونیستی از بازشدن جبهه چهارم یعنی جبهه کرانه باختری پس از باز شدن جبهه های غزه، جنوب لبنان و مناطق اشغالی 1948 نگران است.

خبرنگار تاکید کرد: مناطق اشغالی 1948 پاشنه آشیل رژیم است که در صورت گسترش مقاومت در آن رژیم قادر به دفاع از خود در برابر آن نیست و حتی درصورتیکه ناوگان های آمریکا و اروپا به کمک تل آویو بیایند نمی توانند به رژیم صهیونیستی برای مقابله با آهالی آن کمک کنند.

وی بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند هیچکس نمی‌تواند در قبال آنچه در غزه می‌گذرد سکوت کند و همچنین اظهارات حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران را عامل تغییر معادلات در منطقه دانست و گفت که این سخنان ثابت کرد که کنترل جبهه شمال از دست رژیم صهیونیستی خارج شده است.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد، آمریکا در تلاش است که جبهه شمال فلسطین با لبنان که رزمندگان حزب الله در آن مستقر هستند شعله ور نشود چرا که به قدری اوضاع آن ناپایدار است که رئیس شهرک المطله نزدیک مرز لبنان از اهالی خواست این منطقه را ترک کنند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها