گزارش العالم از اوضاع میدانی مرز لبنان و انهدام تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی

چهارشنبه 26 مهر 1402 - 14:32

مقاومت اسلامی سحرگاه امروز یک تانک مرکاوای اسرائیلی را در منطقه الراهب مشرف به منطقه عیتا الشعب هدف قرار داد که به کشته و زخمی شدن سرنشینان و دیگر نظامیانی منجر شد که اطراف حضور داشتند.

العالم _ لبنان

خبرنگار شبکه خبری العالم در لبنان با اشاره به هدف قرار دادن یک تانک پیشرفته مرکاوای اسرائیلی در منطقه الراهب مشرف به منطقه عیتا الشعب طی بامداد امروز (چهارشنبه) و کشته و زخمی شدن سرنشینان و شمار دیگری از نظامیان صهیونیست در اطراف آن تانک،‌ گزارش داد که نشانه ها حاکی از تشدید تدریجی اوضاع در مرز لبنان و فلسطین اشغالی است.

خبرنگار العالم گزارش داد، مقاومت اسلامی لبنان روز گذشته بیش از یک عملیات انجام داد و امروز را هم با عملیات انهدام تانک مرکاوا آغاز کرد. این در حالی است که در پی جنایت شب گذشته (سه شنبه)‌ صهیونیست ها در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه و شهید و زخمی شدن نزدیک به هزار فلسطینی، همگان منتظرند ببینند اوضاع میدانی در جبهه شمالی بین لبنان و فلسطین اشغالی، امروز چگونه خواهد بود.

در همین حال عملیات و بمباران متقابل در طول جبهه شمالی از شهرک ناقوره الظهیره تا مزارع شبعا ادامه دارد. همزمان حملات تحریک آمیز و متناوب اسرائیل در طول شب گذشته در بیش از یک منطقه داخل مناطق آزاد شده لبنان ادامه یافت.

بنابر این گزارش،‌ هواپیماهای جنگی اسرائیل نیز همچنان بر فراز مناطق جنوبی لبنان در مجاورت فلسطین اشغالی در حال پرواز شناسایی هستند. آنها در طول شب بر فراز مناطق لبنانی منور پرتاب می کردند.

این در حالی است که سردرگمی و وحشت، شهرک نشینان ساکن در شهرک های نزدیک مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی را فرا گرفته و از همه بدتر سردرگمی مقامات رژیم اشغالگر است زیرا نمی دانند مقاومت قرار است کجا و چگونه به این رژیم ضربه بزند.

خبرنگار العالم همچنین خاطرنشان کرد: شب گذشته راهپیمایی های گسترده ای در سراسر شهرهای لبنان ادامه یافت در همین حال در اثنای این راهپیمایی ها عده ای نیز در اعتراض به ارسال تسلیحات مرگبار آمریکا برای رژیم صهیونیستی در صدد برآمدند به سفارت آمریکا در منطقه عوقر حمله کنند.

پربیننده ترین خبرها