القسام: برای نبرد طولانی آماده هستیم/ صهیونیست‌ها بهای سنگینی خواهند داد

القسام: برای نبرد طولانی آماده هستیم/ صهیونیست‌ها بهای سنگینی خواهند داد
پنج‌شنبه 27 مهر 1402 - 22:04

سخنگوی گردان‌های قسام با بیان اینکه حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی به داد این رژیم نخواهد رسید، تأکید کرد که هزینه جنایت‌های رژیم اشغالگر، سنگین و دردناک خواهد بود.

العالم - فلسطین اشغالی

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد که هزینه جنایت‌هایش سنگین و دردناک خواهد بود و مقاومت از این جنایت‌ها ضد ملت فلسطین و مسجدالاقصی چشم پوشی نخواهد کرد.

ابوعبیده در پیامی صوتی افزود: هیچ قدرتی در جهان نمی تواند مقاومت ما را در هم بشکند؛ از امت می خواهیم که بسیج شده و به طرف مرزهای فلسطین بیابند تا رژیم صهیونیستی را سرنگون کنند.

وی افزود: به دشمن وعده می دهیم که بهای سنگین و دردنکی خواهد داد، حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی باعث نجات این رژیم نمی شود، جنایات دشمن صهیونیستی علیه اقصی و مردم فلسطین بی پاسخ نخواهد ماند.

ابوعبیده از امت‌ مسلمان خواست از کرامت خود و اقصی دفاع کنند و گفت: دشمن امروز در بدترین وضعیت خود در 75 سال گذشته قرار دارد، از آزادیخواهان جهان می خواهیم که بسیج عمومی اعلام کرده و در برابر سفارت خانه های دشمن صهیونیستی و آمریکا در جهان تجمع کنند.

وی خاطرنشان کرد: به مردم فلسطین اطمینان می دهیم که مقاومت زمام امور را در دست دارد و می داند که چه زمانی به دشمن ضربه بزند، برای نبرد طولانی آماده ایم، پروژه صهیونیسم به رغم جنایاتش به احتضار افتاده و این فرصتی است که امت نباید آن را از دست بدهد.

پربیننده ترین خبرها