در گفتگو با العالم؛

راهب کلیسای ارتدوکس فلسطین: دشمن صهیونیستی تفاوتی میان مسجد و کلیسا قایل نیست

شنبه 29 مهر 1402 - 15:42

راهب کلیسای ارتدوکس در فلسطین اشغالی گفت که دشمن صهیونیستی در ظلم خود هیچ تفاوتی میان مسجد و کلیسا یا مسلمان و مسیحی قائل نیست. وی تاکید کرد که مبارزه مردم فلسطین تا زمان آزادسازی این سرزمین از لوث وجود غده سرطانی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد یافت.

العالم-فلسطین اشغالی

پدر آنتونیوس حنانیا راهب کلیسای ارتدوکس در فلسطین اشغالی، در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: از آنجایی که مقاومت فلسطین برای ما اهمیت بسیاری دارد و ما نیز جزئی از آن هستیم و از دشمن هراسی نداریم، خطاب به دشمنمان می گوییم که هرچه کنید و هرچقدر ما را بکشید این انقلاب علیه شما ادامه خواهد داشت و ما تا رسیدن به آزادی به مبارزه ادامه خواهیم داد و در این راه شهید خواهیم شد، زیرا مکتب ما شهادت است.

وی افزود: کشتار بی گناهان توسط دشمن ما را به انقلابمان بیش از پیش پایبند می کند تا این سرزمین را آزاد کرده و از لوث وجودشان پاک کنیم که توحشی بی سابقه در تاریخ از خود نشان داده اند و ثابت کرده اند که لشکر شیطانیان و قاتل پیامبرانند.

پدر آنتونیوس حنانیا خاطرنشان کرد: ما به عنوان مسیحیان خاورمیانه بخصوص به عنوان مقاومان فلسطینی این دشمن را از طریق پروتکل های آن می شناسیم که همه عرصه های زندگی را در زمینه های تربیتی، رسانه ای و دولتی تخریب کرده و در همه زمینه ها استانداردها و معیارها را دگرگون ساخته است.

وی تاکید کرد: رسانه های جهان به نفع رژیم صهیونیستی سوگیری می کنند. دشمن به کلیساهای منتقد به این ظلم هم رحم نکرده و حتی صدای اعتراض آنها را هم خاموش می کند.

حنانیا افزود: آنها تلاش می کنند میان مؤتلفان فتنه بیافکنند، اما باید بگویم که مبارزه در غزه عین مبارزه در کرانه باختری است و دشمنی با حماس عین دشمنی با فتح، جبهه مردمی، جبهه دموکراتیک و دیگر گروه های مقاومت فلسطینی است.

وی در پایان گفت: ما به عنوان لشکریان، فداییان و مقاومان تحت تاثیر شایعات دروغین قرار نمی گیریم و یک دست، یکپارچه و متحد باقی می مانیم، تمامی غوغاهای فرقه ای و تفرقه افکن دشمن را خنثی می کنیم و در میدان نبرد در کنار یکدیگر می جنگیم.

گفتنی است که اظهارات پدر آنتونیوس حنانیا درخصوص جنایت های رژیم صهیونیستی در فضای مجازی با استقابل مخاطبان روبرو شده است. وی در این خصوص گفته بود:« رژیم صهیونیستی نگذاشت فلسطینی ها صدای اذان را در فلسطین پخش کنند، اما من روزی آن را پخش خواهم کرد».

پربیننده ترین خبرها