پس از بمباران مسجد الانصار، اشغالگران تهدید به بمباران منازل جنین کردند+فیلم

يکشنبه 30 مهر 1402 - 14:54

رژیم اشغالگر پس از هدف قرار دادن غیرنظامیان نوار غزه،  همچنان به بمباران وحشیانه خود برای شانزدهمین روز ادامه داد و مسجد الانصار اردوگاه جنین را هدف قرار داد و منازل آنجا را تهدید به بمباران کرد.

العالم فلسطین

خبرنگار شبکه العالم در جنین گفت: هواپیماهای اشغالگر سحرگاه روز یکشنبه مسجد الانصار در محله الدمج را با شلیک دو موشک متوالی بمباران کردند، به گونه ای که گروهی از جوانان در مسجد حضور داشتند و دو جوان اولی به نام محمد زیدان ابوالعبد از اردوگاه جنین و نفر دوم که هنوز هویتش مشخص نیست به شهادت رسیدند و سه نفر مجروح شدند.

وی افزود: مسجد الانصار در ژوئن گذشته شاهد درگیری‌های سختی بود به گونه ای که رزمندگان مقاومت با نیروهای اشغالگر نبرد شدیدی کرده و به پیروزی هایی دست یافتند، بنابراین اشغالگران ادعا می کنند که در زیر مسجد تونل هایی وجود دارد که مورد استفاده مقاومت قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: مسجد فقط برای عبادت و نماز است و هیچ رزمنده ای در آن حضور ندارد و ممکن است جوانانی برای اقامه نماز صبح در آنجا حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اشغالگران برخی از مبارزان مقاومت در جنین را تهدید کردند که اگر تا ساعت هفت به وقت بیت المقدس خود را تسلیم نکنند، خانه هایشان بمباران می شود.این در حالی است که اشغالگران با درگیری با رزمندگان مقاومت به شهر قباطیه در جنوب جنین اشغالی حمله و خانه ای را محاصره کردند.

پربیننده ترین خبرها