غزه به آزمایشگاه بمب های رژیم اسراییل تبدیل شده است

يکشنبه 30 مهر 1402 - 17:23

رژیم اشغالگر اسرائیل در طول 16 روز به بمباران مستمر و وحشیانه نوار غزه که مساحت آن بیش از 360 کیلومتر مربع نیست، میادرت کرده و این منطقه را به آزمایشگاهی برای آخرین بمب های دریافتی از متحدان خویش ، تبدیل کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ بیمارستان‌ها، آمبولانس‌ها، مساجد، کلیساها، زنان و کودکان در مقابل دیدگان جامعه جهانی و با چراغ سبز کسانی که شعارهای دموکراسی و حقوق بشر سر می‌دهند، به طور مستمر بمباران می شوند.
تنها در یک مورد حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه بیش از 500 نفر شهید و شمار زیادی زخمی برجای گذاشت.

منابع پزشکی نوار غزه آمار وحشتناکی از افزایش هر لحظه شمار شهدا و زخمی ها گزارش می دهند. به گونه ای که دفتر رسانه دولتی غزه اعلام کرده بیمارستان های نوار غزه هر ساعت پذیرای حدود 50 شهید و زخمی است که بیشترشان زن و کودک هستند.

منابع مطبوعاتی غزه اعلام کردند صدها فلسطینی در حملات هوایی رژیم اسرائیل به بازار مرکزی اردوگاه النصیرات، یک کافه در خان یونس و مناطق و اماکنی در رفح و غیره به شهادت رسیدند.

این درحالی است که وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد به دلیل قطع برق و سوخت، 130 نوزاد نارس در بیمارستان های غزه در آستانه مرگ هستند.

مساجد و کلیساهای غزه نیز به بانک اهداف نظامی اشغالگران تبدیل شده اند. برخی منابع رسمی اعلام کردند که اشغالگران 31 مسجد را تخریب و تاکنون به سه کلیسا آسیب جدی وارد کرده اند.

یک گزارش فلسطینی تخریب کامل 30 مدرسه و وارد کردن خسارات به 176 مدرسه را مستند کرده است.

پربیننده ترین خبرها