ادامه حملات اشغالگران به غزه و افزایش مستمر شمار شهدا

ادامه حملات اشغالگران به غزه و افزایش مستمر شمار شهدا
سه شنبه 2 آبان 1402 - 10:31

نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی در آخرین ساعات شب گذشته و در ساعات اولیه بامداد امروز (سه شنبه) برای هجدهمین روز متوالی ، به حملات بی وقفه خود به باریکه غزه ادامه دادند که این حملات به افزایش تعداد شهدا و مجروحان منجر شد.

العالم - فلسطين

وزارت امور داخلی فلسطین اعلام کرد : هواپیماهای رژیم اشغالگر در دور جدید حملات خود به منازل مسکونی پروژه بیت لاهیا و محله الفالوجا در شمال غزه و خان ​​یونس در جنوب باریکه غزه حمله کردند که این حملات به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از فلسطینی ها منجر شد.

فیلمی از رساندن مجروحان به بیمارستان بعد از حمله جنگنده های رژیم اشغالگر به منزلی در بیت لاهیا :

غزه

مرکز اطلاع رسانی فلسطین در گزارشی نوشت: نیروهای اشغالگر پس از بمباران خانه المغاری و قشطه نزدیک پناهگاه آوارگان، قتل عامی وحشتناک را در رفح انجام دادند که به شهادت بیش از 28 نفر و زخمی شدن شمار زیادی منجر شد.

این ویدئو بمباران منزل خانواده حسان در نزدیک چهارراه ارتباطات در منطقه الفالوجا را نشان می دهد:

بمباران

این منبع افزود : پس از بمباران هوایی دستکم دو خانه متعلق به خانواده های صیام و الفرا در منطقه الکتیبه و البلد در خان یونس، 17 نفر از جمله عده ای زن و کودک کشته و بیش از 40 نفر زخمی شدند. هواپیماهای اشغالگر سپس مناطق مجاور یک پمپ بنزین در بخش شرقی خان یونس را بمباران کردند که به آتش سوزی و زخمی شدن چند فلسطینی منجر شد.

هواپیماهای رژیم اشغالگر همچنین هنگام انتقال مجروحان، نیروهای دفاع مدنی را در اردوگاه الشاطی در غرب غزه را هدف حمله قرار دادند و در اثر بمباران خانه ی بکر در مقابل مسجد خلیل الرحمن در اردوگاه الشاطی ، 5 شهروند شهید شدند.

وزارت امور داخلی غزه تاکید کرد رژیم اشغالگر با بمباران تعدادی خانه‌ها در اردوگاه الشاطی ، قتل عامی جدید را مرتکب شد.

هواپیماهای رژیم اشغالگر حملات جدیدی به منازل مسکونی در پروژه بیت لاهیا و محله الفالوجا در شمال غزه و خان ​​یونس در جنوب باریکه غزه انجام دادند و تلفاتی به جای گذاشت، در حالی که برق بیمارستان اندونزی در شمال باریکه غزه به دلیل کمبود سوخت قطع شده است.

آمار شهدا و زخمی ها

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین شامگاه دوشنبه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در ساعات گذشته 23 قتل عام انجام داده را که 436 نفر ، از جمله 182 کودک که اکثریت آنها از جنوب باریکه غزه بودند، به شهادت رساندند..

وی خاطرنشان کرد: قتل‌عام‌های خانواده‌ها بالغ بر 597 مورد بوده که 3813 نفر شهید شدند که بیشترین آنها هنوز زیر آوار هستند.

القدره تاکید کرد: مجموع قربانیان حملات رژیم صهیونیستی از آغاز حملات به غزه تاکنون 5087 شهید شامل 2055 کودک، 1119 زن و 217 سالمند و 15273 شهروند مجروح بوده است.

وی گفت: 1500 گزارش از مفقودانی که هنوز زیر آوار هستند، دریافت کردیم که 830 نفر از آنها کودک بودند.

به گفته وی ، تیم های پزشکی با جراحات شدید سوختگی و خراش ها و جراحت های شدید پوستی مواجه هستند که تاکنون روی بدن مجروحان دیده نشده و معالجه آن دشوار است.

پربیننده ترین خبرها