هنیه: تا زمانی که مردم فلسطین امنیت و آزادی ندارند، اشغالگران امنیت نخواهند داشت

هنیه: تا زمانی که مردم فلسطین امنیت و آزادی ندارند، اشغالگران امنیت نخواهند داشت
سه شنبه 2 آبان 1402 - 11:03

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد : تا زمانیکه مردم ما از امنیت،آزادی و حق حاکمیت بر سرزمین خود برخودار نشوند، اشغالگران صهیونیست امنیت نخواهند داشت.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه در بیانیه ای گفت: برای جنایتکاران صهیونیست هیچ فرقی نمی کند، آنها کودکان، زنان و سالمندان را به شهادت می رسانند و فجیع ترین قتل و عام را در باریکه غزه مرتکب می شوند.

هنیه افزود : شیرمردان مقاومت، اشغالگران را تعقیب و سنگرهایشان را ویران می کنند و تا زمانی که مردم و فرزندان ما از امنیت ، آزادی و حق حاکمیت بر سرزمین خود برخوردار نشوند، آنها (اشغالگران) هم امنیتی نخواهند داشت.

وی خطاب به سران کشورهای اسلامی و عربی گفت : چقدر خون و کشتار نیاز دارید تا از خدا بترسید؟ و در برابر مباح بودن خون کودکان ، زنان و کهنسالان در غزه به تاریخ پاسخگو باشید؟

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین خطاب به غرب که مدعی حقوق بشر است و دستانش به خون مردم بیگناه فلسطین آغشته است، گفت: شما با موضع گیری خود از نسل کشی در غزه حمایت کردید و برای همیشه بین خود و مردم کشورهای اسلامی و عربی دیوار بی اعتمادی کشیده اید ، دیواری که هرگز خراب نمی شود.

پربیننده ترین خبرها