در واکنش به کشتارهای بی حد و حصر صهیونیست ها

امیر قطر : نباید به اسرائیل برای کشتار چراغ سبز غیرمشروط داد

امیر قطر : نباید به اسرائیل برای کشتار چراغ سبز غیرمشروط داد
سه شنبه 2 آبان 1402 - 13:34

امیر قطر با حمله تند به رژیم اسرائیل گفت: دیگر کافی است و نباید به اسرائیل برای کشتار ، چراغ سبز غیرمشروط و مجوز نامحدود داد.

العالم - فلسطین اشغالی

شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی»، امیر قطر امروز (سه‌شنبه) طی سخنانی در حمایت از غزه که با تداوم کشتار غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی روبرو است ، افزود : ما استانداردهای دوگانه را نمی‌پذیریم. طوری رفتار می‌شود که انگار جان بچه‌ها به حساب نمی‌آید. دیگر جایز نیست که واقعیت های اشغالگری، محاصره و شهرک‌سازی نادیده گرفته شود. آنچه در حال وقوع است ، از جمله پایمال شدن تمام ارزش‌ها، عرف و قوانین دینی و دنیوی بسیار خطرناک است. ما می‌گوییم کافی است و نشان دادن چراغ سبز بی‌قید و شرط به اسرائیل و دادن اجازه کشتار نامحدود جایز نیست.

تمیم بن حمد آل ثانی خاطرنشان کرد: «در زمان معاصر نباید اجازه داد که قطع آب و جلوگیری از ورود دارو و غذا به عنوان سلاح علیه کل یک ملت استفاده شود. ما اتخاذ موضع جدی منطقه‌ای و بین‌المللی در برابر این وضعیت خطرناک را که امنیت منطقه و جهان را تهدید می‌کند، و نیز توقف جنگ و خونریزی و دور نگه داشتن غیرنظامیان از پیامدهای نظامی را خواستار هستیم».

امیر قطر افزود: جنگ هیچ راه حلی ارائه نمی‌دهد و تنها چیزی که اتفاق خواهد افتاد، تشدید رنج، افزایش تعداد قربانیان و احساس بی عدالتی است.تنها راه، تضمین امنیت و ثبات برای دو ملت و دستیابی به یک صلح عادلانه است.

پربیننده ترین خبرها