گزارش العالم؛

افزایش بی‌اعتمادی نسبت به نتانیاهو و فرار شهرک‌نشینان از اراضی اشغالی

چهارشنبه 3 آبان 1402 - 22:04

خبرنگار العالم در قدس اشغالی گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی شاهد اعتراضات گسترده خانواده‌های اسرای اسرائیلی در نوار غزه است. و این علاوه بر انتقادات وسیع مقامات سابق اسرائیلی علیه نتانیاهو است.

العالم - فلسطین اشغالی

خضر شاهین خبرنگار العالم گزارش داد که ایهود اولمرت، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، که به دلیل شکست این رژیم در زمان پیروزی مقاومت لبنان در سال 2006 مجازات و زندانی شد، شروع به اعتراض کرده و خواستار محاکمه نتانیاهو شده است.

وی ادامه داد: بسیاری از سیاستمداران سابق در رژیم اشغالگر نیز خواستار کناره‌گیری نتانیاهو و بازخواست وی به خاطر تمام آسیب‌هایی که به رژیم اشغالگر وارد کرده، شدند.

خبرنگار العالم افزود که صحنه سیاسی در داخل سرزمین‌های اشغالی بسیار پرتنش است و تظاهرات علیه نتانیاهو، کابینه او که جنگ و قتل عام علیه مردم نوار غزه را به راه انداخته اند، افزایش یافته است.

خضر شاهین همچنین تاکید کرد که در فرودگاه بن گوریون به دلیل عدم پذیرش شهرک‌نشینان و اسرائیلی‌هایی که دائما از طریق این فرودگاه فرار می کنند، بحران بزرگی به وجود آمده و این فرار نشان می دهد که افراد مذکور به رژیم صهیونیستی و اظهارات نتانیاهو در مورد امنیت و ثبات، اعتماد ندارند. علاوه بر این وضعیت زندگی در شهرک‌های دور از تل آویو به دلیل ترس از موشک‌های مقاومت، به حالت فلج درآمده است.

پربیننده ترین خبرها