تجمع اعتراضی در تل‌آویو برای آزادی اسرای اسرائیلی

تجمع اعتراضی در تل‌آویو برای آزادی اسرای اسرائیلی
جمعه 5 آبان 1402 - 15:13

با تداوم بی‌توجهی‌های کابینه رژیم صهیونیستی به سرنوشت اسرای اسرائیلیِ در دست «حماس»، شهرک‌نشینان در مقابل مقر وزارت جنگ در تل آویو تجمع کرده و خواستار آزادی آن‌ها شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

صبح امروز جمعه ۲۷ اکتبر و در سومین هفته از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» علیه اشغالگران، شهرک‌نشینان در اعتراض به سیاستِ بی‌توجهی «بنیامین نتانیاهو» در قبال اسرای اسرائیلیِ در دست «حماس»، به خیابان آمدند.

براساس گزارش شبکه خبری «روسیا الیوم»، ساکنان شهرک «کفار عزه» در مقابل مقر وزارت جنگ در تل‌آویو تجمع کرده و از کابینه نتانیاهو خواستار حل مسئله اسرا در غزه شدند.

خانواده‌های صدها نفر از اسرای صهیونیست دربند مقاومت فلسطین، عصر روز گذشته، پنج‌شنبه با تجمع در برابر ساختمان سفارت مصر در تل‌آویو، خواستار میانجیگری قاهره در این پرونده و تبادل اسرا شدند.

تجمع‌های اعتراضی در تل‌آویو برای آزادی اسرای صهیونیست بعد از آن افزایش یافت که رسانه‌های عبری اعلام کردند حل پرونده اسرا در دستورکار کابینه جنگ نتانیاهو نیست و او تنها آزادی اسرای دوتابعیتی را در اولویت قرار داده است.

به گزارش فارس، با تداوم حملات جنگنده‌های رژیم اشغالگر به منازل مسکونی، بیمارستان‌ها و مساجد در نوار غزه، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که ارتش صهیونیست‌ها طی این حملات، ۵۰ اسیر اسرائیلی را کشته است.

فیلم

پربیننده ترین خبرها