طوفان الاقصی زنگ خطر برای موجودیت رژیم است + فیلم

شنبه 6 آبان 1402 - 10:21

دکتر محمد نور الدین، نویسنده و کارشناس مسائل سیاسی عملیات طوفان الاقصی را عملیاتی غیر عادی توصیف کرد که به صهیونیست ها فهماند که این رژیم هم نابودشدنی است. وی تأکید گرد که این عملیات به مراتب بزرگتر از آن است که پاسخ آن، صرفا گرفتن انتقام از غزه باشد.

العالم - فلسطین اشغالی

دکتر محمد نور الدین، با حضور در برنامه "مع الحدث" شبکه خبری العالم گفت : عملیات طوفان الاقصی، نقطه شروع تمام صحنه هایی است که امروز داریم می بینیم.

وی تصریح کرد: این حملات وحشیانه و بی سابقه به غزه نباید این حقیقت را از یاد ما ببرد که عملیات طوفان الاقصی، یک عملیات غیر عادی است چون به اسرائیلی فهماند که این رژیم هم نابودشدنی است و به عرب های سازشکار هم گوشزد کرد که می توان فلسطین را آزاد کرد و به همین دلیل است که شاهد چنین حمله های وحشیانه و حمایت همه جانبه آمریکا و غرب از رژیم صهیونیستی هستیم.

وی تصریح کرد که هدف استعمار از تأسیس "اسرائیل" به عنوان یک پروژه استعماری غربی، ایجاد پایگاهی در دل خاورمیانه بود. به همین دلیل است که شاهد چنین عکس العمل هایی در قبال این عملیات هستیم، این عملیات در واقع خیلی بزرگ تر از آن است پاسخش صرفا حملات انتقام جویانه به غزه باشد.

وی خاطرنشان کرد : آمریکایی ها سعی می کنند ایران را از دایره نقشه های انتقام جویانه خود در قبال عملیات طوفان الاقصی خارج کنند، نه به خاطر این که نمی خواهند سر محور مقاومت را بزنند بلکه به این دلیل که از آن می ترسند.

دکتر نور الدین درباره عملیات زمینی هم با تأکید بر ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر حماس، افزود: (این رژیم) اگر مطمئن باشد که کشورهای بزرگ منطقه مثل ایران و لبنان ممکن است بخشی از جنگ منطقه ای فراگیرتر باشند .. این موضوع خط قرمز آمریکا خواهد بود و این کشور هرگز دست به چنین ریسکی نخواهد زد.

پربیننده ترین خبرها