تشکیل نشست مشترک در یمن دریاره حمله غزه

 تشکیل نشست مشترک در یمن دریاره حمله غزه
يکشنبه 7 آبان 1402 - 13:49

احزاب دیدار مشترک و جنبش انصارالله یمن در نشستی، تحولات داخلی ، منطقه‌ ای و بین‌ المللی به‌ویژه قتل‌ عام‌های روزانه اشغالگران در غزه را بررسی کردند.

العالم - يمن

در این نشست که با حضور یوسف الفیشی و علی القحوم از اعضای جنبش انصارالله و دبیران همه احزاب مشترک و محافل سیاسی یمنی برگزار شد، حاضران بر حمایت کامل از سخنان عبدالملک بدرالدین الحوثی درباره تجاوز رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز در حمله به غزه تاکید و حمایت خود را از هر اقدام مبتنی بر وحدت امت اسلامی برای پیروزی آرمان فلسطین در برابر زشت ترین ائتلاف غرب با رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین اعلام کردند.

حاضران در این نشست ، از اجرای عملیات طوفان الاقصی که انشالله سرآغاز آزادی مردم فلسطین از اشغال وحشیانه صهیونیستی و نشانگر مرحله ی جدید خواهد بود، حمایت کردند.

شرکت کنندگان در این نشست ، کشتارهای فجیع روزانه فلسطینیان توسط نیروهای اشغالگر صهیونیستی را در سایه سکوت شرم آور سازمان ملل، جامعه جهانی و سازمان های حقوق بشری و بشردوستانه محکوم کردند.

حاضران درباره مسائل داخلی و در سطح مذاکرات بر اهمیت استیفای حقوق مردم یمن در مقابله با تجاوزگری و محاصره 9 ساله تاکید کردند و اینکه ائتلاف متجاوز باید تمامی مسئولیت های خود را برای رسیدگی به آثار و پیامدهای حملات گسترده خود بر عهده بگیرد.

حاضران بار دیگر حمایت خود را از فرماندهان و اجرای دستورات از جمله تکمیل مرحله اول مربوط به تشکیل دولت صلاحیت ها، اصلاح وضعیت اقتصادی، رسیدگی به وضعیت قوه قضائیه و رسیدگی به اختلالات اداری اعلام کردند.

در این نشست از همه شرکا و گروه‌های سیاسی خواسته شد تا جبهه ای واحد برای ساختن یمن قدرتمند در منطقه تشکیل دهند که قادر به تصمیم گیری به دور از قیمومیت و مداخله کشورهای دیگر برای آینده ای بهتر برای همه مردم یمن باشد.

پربیننده ترین خبرها